Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko hoidossa oleville lapsille kertyy " ylityötunteja" vuodessa ?

Vierailija
13.04.2006 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis työ ja matkat päälle!

Vierailija
2/5 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies menee töihin sen verran myöhemmin, että pojan " työpäivä" jää noin 7-7.5 tunnin mittaiseksi. Miehen työmatkapäivinä keskimäärin pari päivää kuussa tarhapäivä on juuri tuon 8.5 tuntia, silloinkin anoppi hakee usein pojan aikaisemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viedään n. 8.15-8.30 (lähtö kotoa 8 pintaan) ja haetaan klo 16.00 yleensä aika tarkkaan (pääsen itse 15.45 ja lapsi lähellä hoidossa). Kotimatka kestää n. 30 min.

Eli matkoineen 8.00 - 16.30, siis 8,5h. Ilman matkoja n.7,5h.

Pari kertaa on mennyt niin että on tarvinnut olla 9-9,5h, jos kummallakin on ollut ylitöitä tai esim. koko päivän koulutus jossain kauempana hoitopaikasta. Tosin niitä ei ole ollut vuoden aikana kuin varmaan yksi, koska sellaisina päivinä yritämme saada mummun hakemaan ja yleensä se onnistuu. Lisäksi kerran viikossa mulla on lyhennetty työpäivä ja silloin haen lapsen jo puoli neljä.

Vierailija
4/5 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yh. Vain minä (normaalina päivänä) voin hakea lapset hoidosta. Ei ole autoa, eikä edes ajokorttia meillä, julkisten varassa mennään. Koskaan en ole töistä lähtiessä edes kaupan kautta mennyt lapsia hakemaan, vaan suoraan tarhalle hakemaan. Ja oikeasti juosten.

Lasteni tarha on vain 10 tuntia arkisin auki, eli sen pidempään eivät voi siellä olla. Yli 9 tuntia ovat kuitenkin olleet. Jos mulla on 8-tuntinen työpäivä itäkeskuksessa ja haen lapset Pasilasta, en kykene mitenkään siihen, että matkoihin menisi vartti/suunta. Keikkatyössä olen aina eri paikassa, yritän valita reitit, jotka helposti Pasilasta käsillä. Olen tehnyt kuitenkin töitä myös syrjäisemmillä alueilla Helsingissä.

Eiköhän pääasia ole se, että ne lapset haetaan hoidosta?

Vierailija
5/5 |
14.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee hoitoon 8-9 ja haetaan 14.30-15 ja on 10-13 kuukaudessa hoidossa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän