Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäselvä löydös munasarjasta ja nyt laitettiin verikokeisiin joissa otetaan munasarjasyöpää tutkivat kokeet?

Vierailija
06.01.2018 |

Onko miten yleistä että nuo kokeet otetaan?
Mulla ollut aina kystia ja endometrioosikasvaimia munasarjoissa mutta nyt myös löytyi jokin epäselvä pesäke.. ikinä ennen ei ole noita kokeita otettu..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään tollasta verikoetta.

Vierailija
2/4 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että epäselvistä pesäkkeistä otetaan melko rutiinisti nuo seulontamerkkiaineet. Ainakin muutamalla muulla alalla (kuin gynellä) on tapana ottaa aina ne muutamat peruskokeet, jos löytyy sattumalta mikä tahansa epäselvä patti (esim. maksasta), josta ei välittömästi kuvantamisen perusteella osata sanoa, mikä se on. Eli ei se todennäköisesti tarkoita, että syöpä olisi heillä ensisijaisena vaihtoehtona mielessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että epäselvistä pesäkkeistä otetaan melko rutiinisti nuo seulontamerkkiaineet. Ainakin muutamalla muulla alalla (kuin gynellä) on tapana ottaa aina ne muutamat peruskokeet, jos löytyy sattumalta mikä tahansa epäselvä patti (esim. maksasta), josta ei välittömästi kuvantamisen perusteella osata sanoa, mikä se on. Eli ei se todennäköisesti tarkoita, että syöpä olisi heillä ensisijaisena vaihtoehtona mielessä.

Niin se varmaan on. Ihmettelin vain kun ikinä ennen ei ole otettu ja olen kuitnekin 7 vuotta ravannut gynellä ja endometrioosikasvaimiakin on leikattu 4 krt. Ap

Vierailija
4/4 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun systerillä löytyi munasarjoista leikkauksessa rasvaa ja hiuksia. Kuulemma aikojen alussa jumiin jäänyt kaksonen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän