Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Voinko kieltää "hedelmällisyysopin" opettamisen yläkoulu-ikäiselle lapselleni?
06.01.2018 |
En halua hänen lisääntyvän nuorena. Jos ollenkaan.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Keksi hei parempi trollaus.Lisääntyminen on jo alakoulun bilsankirjassa.
Väestöliiton mukaan yläkouluissa pitäisi opettaa asiaa, koska siitä EI KERROTA koulussa. Tutkija oli tarkistanut oppikirjoista.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Onneksi et ole minun vanhempani. Tosin he olivat toivoneet jo pitkään tulevansa isovanhemmiksi siinä vaiheessa kun sain lapsen.
Vierailija kirjoitti:
Tulee jo vitosella.
Ei tule. Tutkijan mukaan opetuksessa ei kerrota hedelmällisyyden vähenemisestä.
Alue: Aihe vapaa
Keksi hei parempi trollaus.Lisääntyminen on jo alakoulun bilsankirjassa.