Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kaveri" alkoi kaveeraamaan siskoni kanssa, jonka tiesi olevan huonoissa väleissä kanssani. Kertonut aivan kaiken hänelle luottamuksella, mitä olen siskostani luottamuksella puhunut.

Vierailija
06.01.2018 |

En käsitä, miten olen edelleen tämän tyypin kanssa tekemisissä ja aina luotan sen löpinöihin. Meillä meni siskon kanssa sukset ristiin pari vuotta sitten. Olin tämän kaverini kanssa kaveerannut jo 10 vuotta. Tätä ennen hänellä ei ollut ikinä ollut kavereita, eikä naistakaan ole ikinä saanut. Kaverini siis mies ja minä nainen. Tultu mieheni kanssa siihen tulokseen, että taitaa olla asberger käytöksensä vuoksi.

Alkoi yhtäkkiä lähetellä siskolleni viestejä, kun välimme olivat menneet. "Koska meillä oli aina niin kivaa kolmistaan, kun aloiteltiin. Kaipasin niin sitä aikaa." Olin luottamuksella hänelle avautunut siskoni ja minun välisistä erittäin vaikeista väleistä ja taustastamme. (Hyvin väkivaltainen ja kontrolloiva äiti, joka asetti meidät jo lapsuudessa toisiamme vastaan.) Olin möläytellyt semmoisiakin asioita, joita en missään nimessä olisi halunnut siskoni kuulevan. Tuohtumuksissani nimitellyt. Tämä tyyppi ottanut tietysti kaiken aivan kirjaimellisesti. Kuulin nyt kesän lopulla, että tämä "kaverini" oli mennyt kertomaan hänelle AIVAN KAIKEN joka kerta, mitä olin kertonut ja suutuksissani kironnut. Pistänyt aivan kaikki tekstitkin kuvakaappauksina. Teki semmoista, mitä ei voi oikein enää korjata eikä peruuttaa ja välimme ovat lopullisesti siskoni kanssa menneet. Kuulin vasta syksyllä, että siskoni oli joutunut sairaalaan nämä viestit nähtyään. Eikä minulle oltu mitään kerrottu. Ja tämä "kaveri" oli kuin ei mitään olisi ollut. Ei edes tajunnut, että ei kaikkea kannata näyttää, vaan toista voisi ihan suojellakin ilkeiltä sanoilta.

Tietenkin siskoni luuli ja järkyttyi, että vihaan häntä, eikä hän halua olla missään tekemisissä. Ihmettelin, miksi sisko ei vastaa mihinkään ja purin sitä häneen ilkeillä viesteillä. Tietämättä, että hänelle oli kerrottu kaikki. Ei minunkaan olisi tietysti pitänyt tietenkään tälle "kaverille" mitään puhua, vaan yrittää selvittää välejä kahdestaan. Mutta kyllähän nyt sitä aina avautuu läheiselleen aroistakin asioista ja luottaa, ettei toinen kerro heti eteenpäin.

Nyt sitten kun siskoni oli ollut viikon matkalla, eikä tällä vajakilla ollut juttuseuraa, niin alkoi taas viestittelemään. "Kun mulla on tylsää ja ei ole muita." Tykitti kuvilla ja viesteillä. Heti kun sisko palasi kotiin, hiljeni. Kaiken kukkuraksi kuulin, että oli asentanut firman (jossa on pimeenä töissä) kattoon nettikameran, jolla katseli ja kuunteli nuorten työntekijöiden keskusteluja. Oli kuullut, että hänestä on puhuttu ja koki oikeudekseen kuunnella. Hän vielä myönsi tämän työntekijälle viestillä, koska oli kuullut sieltä jotain ja se piti ilmaista. Ei ollut kuulemma tajunnut, että se on laitonta. Siis mitäh??? Alkoi vaan heti laskemaan, paljonko hänelle tästä kertyisi sakkoa maksettavaa tuloillaan, eli sossutuloilla.

Kunnon sotkukirjoitus, mutta itsekin tajuan kun tätä kirjoitan, että mitä hittoa olen tuollaisen kanssa oikein viettänyt aikaa. Kai itselläkin on ollut liian vähän kavereita.. :DDD Voi luoja..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eipä kannata sähköpostiin kirjoitella sellaista, mitä ei halua koko maailman tietävän.

Eikä kannata "haukkua" ihmisiä muuten kuin psykologille tms, jolle maksat siitä kuuntelemisesta.

Vierailija
2/2 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioilla on aina kaksi puolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi