Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein pieniä/'normaali' kokoisia rintoja arvostellaan?

Vierailija
06.01.2018 |

Isot tissit näyttää olevan ihan 'vapaata riistaa', niiden kokoa kommentoidaan ja tuijotetaan kaula-aukosta sisään, varsinkin humalaiset... Tehdäänkö teille samoin joilla on pienet tai keskikokoiset rinnat?
Pikku hiljaa alkaa ärsyttämään koon arvostelu, seuraavaa varmaan vedän jo turpaan. Kaverimiehiltä arvostelut kestän mutta tuntemattomilta enää en.

Kommentit (14)

1/14 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten joudut vankilaan ja maksamaan miehelle suuret korvaukset. No antaa mennä vaan jo on rahaa

Vierailija
2/14 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se turpiinvetohan on aina loistoidea...

Olet vissiin teini-ikäinen, mikäli "kaverisi" arvostekevat rintojasi?

Sen sijaan, että pätkit ketäån turpaan voisit asiallisesti sanoa, ettet aio kuunnella enää yhtään kommenttia rinnoistasi. Ehkä myös kysyä, miksi nämä olettavat rintojesi kommentoinnin olevan vapaata riistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä humalaiset tulee haukkumaan pieniäkin rintoja. Kännikalat saa jotain ihme kiksejä siitä, että saavat haukkua naisten rintoja tai vartaloa yleensä. Ihan sama minkä kokoiset...

Vierailija
4/14 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot tissit näyttää olevan ihan 'vapaata riistaa', niiden kokoa kommentoidaan ja tuijotetaan kaula-aukosta sisään, varsinkin humalaiset... Tehdäänkö teille samoin joilla on pienet tai keskikokoiset rinnat?

Pikku hiljaa alkaa ärsyttämään koon arvostelu, seuraavaa varmaan vedän jo turpaan. Kaverimiehiltä arvostelut kestän mutta tuntemattomilta enää en.

Öö, miksi? Onpa idiootteja kavereita. Itse en kyllä tuollaisia kaveripiirissä pitäisi.

Vierailija
5/14 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen sijaan, että pätkit ketäån turpaan voisit asiallisesti sanoa, ettet aio kuunnella enää yhtään kommenttia rinnoistasi. Ehkä myös kysyä, miksi nämä olettavat rintojesi kommentoinnin olevan vapaata riistaa.

En ole todellakaan enää teini mutta meillä on ollut teini-iästä asti kaveriporukka ja välillä jutut on aika teinitasoa...

Vierailija
6/14 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä humalaiset tulee haukkumaan pieniäkin rintoja. Kännikalat saa jotain ihme kiksejä siitä, että saavat haukkua naisten rintoja tai vartaloa yleensä. Ihan sama minkä kokoiset...

Missä ihme piireissä te pyöritte?

Vierailija
7/14 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pieniä rintojani on useampi mies haukkunut. Esim. talonmies haukkui rintani rappukäytävässä kun olin tulossa koulusta kotiin.

Vierailija
8/14 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö, miksi? Onpa idiootteja kavereita. Itse en kyllä tuollaisia kaveripiirissä pitäisi.

No meillä on varmaan vähän outo kaveripiiri, joku saattaa heittää että onpa sinun tissit kasvanut tms., tai sitten porukalla ihmettelee että kuinka ne voi olla noin isot, ja ihan huumorilla

Vierailija
9/14 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiakaspalvelu työssä, ei tarvi missään ihme piireissä pyöriä..

Vierailija
10/14 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole todellakaan enää teini mutta meillä on ollut teini-iästä asti kaveriporukka ja välillä jutut on aika teinitasoa...

No sitten taitaa olka aika vaihtaa kavereita. Suoraan sanoen hävettäisi liikkua porukassa, jossa juntisti arvostellaan ääneen rintoja.

Vierailija
11/14 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No meillä on varmaan vähän outo kaveripiiri, joku saattaa heittää että onpa sinun tissit kasvanut tms., tai sitten porukalla ihmettelee että kuinka ne voi olla noin isot, ja ihan huumorilla

Siis oliko tämä juttu sinulle nyt ok vai ei? Vai onko niin, että "ihan vaan läpällä" on hauskaa arvoida muita, kunhan itse et joudu kohteeksi?

Vierailija
12/14 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun pieniä rintojani on useampi mies haukkunut. Esim. talonmies haukkui rintani rappukäytävässä kun olin tulossa koulusta kotiin.

Seuraavalla kerralla murahdat vastaukseksi "Ei sinun lerppuasi mikään enää saisikaan nousemaan".

Vierailija
13/14 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuule vain kaupungilla kävelen ja joku idiootti tuntematon känniläinen alkaa kommentoida. Eivät todellakaan ole tuttuja miehiä nämä ääliöt. Ne heivataan pois, jos eivät tajua pitää suutansa kiinni.

Vierailija
14/14 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis oliko tämä juttu sinulle nyt ok vai ei? Vai onko niin, että "ihan vaan läpällä" on hauskaa arvoida muita, kunhan itse et joudu kohteeksi?

Ei ole ok kun tuntemattomat kommentoi, kavereilta ei haittaa.

Tuskin itekkään tykkäisit jos töissä ollessasi kuulisit melkeinpä päivittäin että on sulla kyllä isot tissit, tai vastaavasti kun yrität keskustella asiakkaan kanssa niin se tuijottaa vain rintojen korkeudelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi