Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei miten teillä muilla lastenhoito on järjestetty pääsiäsisenä? Minä ja mieheni olemme töissä ,perhepäivähoitaja ei ota.

Vierailija
13.04.2006 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en viitsi kertoa missä olemme töissä mutta kyllä se vaan on minun oltava töissä huomenna ja maanantaina (meillä mikään ei ole pyhää...), onneksi mulla on la&su vapaa, miehellä on tänään vapaa... mutta la,su,ma töitä hänellä elikkäs lapsi menee pphoitajalle maanantaina vaikka pyhä onkin.

Vierailija
2/8 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(tutun lapsi on siellä) JA meillä on aivan ihana yksityinen pphoitaja joka hoitaa lasta vuorotöiden mukaan =)

iltoja ja viikonloppuja ehkä kerran/pari kuussa.

t.5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme viisastelijoita täällä! Av-idiootit taas näemmä liikenteessä.

Vierailija
4/8 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hoitaa lastanne pyhänä kun siitä ei saa mitään korvauksia? Onpa outoa.. tuskin hän pelkästään hyvää hyvyyttään niin tekee? Kai sinä maksat hänelle?

Vierailija
5/8 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla huominen vapaa ja ajan edestakaisin 550km ja vien lapset mummolaan hoitoon ja haen maanantaina pois.

Miksi tällä palstalla on AINA jonkun kommentoitava ilkeästi? Vuorotyö on joillekin vain pakollista ja sillä siisti.

Vierailija
6/8 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsensa noin muuten vaan hoitoon pääsiäisenä. Anteeksi!

Vierailija
7/8 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat itse olla AV-IDIOOTTI. Meillä lapset oli vuoropäiväkodissa juuri sentakia, että ei tarvinnut miettiä minne saa lapset hoitoon pyhäisin esim jouluisin kun silloin oltiin myös töissä jos listassa niin seisoi.

Vierailija
8/8 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuten sanottua, noihin vuoropäiväkoteihinkaan ei noin vain pääse.