Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä näistä on pahin turn off naisessa?

Vierailija
06.01.2018 |

?

Mikä näistä on pahin turn off naisessa?

Vaihtoehdot

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän enemmän b seksuaaleista.

Vierailija
2/29 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus on suurin turn on jos naisella on vatsa- ja selkämakkaroita! Ei pitäisi kuukua tuohon listaan, Jumala sinut kirotkoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset itse äänestää kouluttamattomuutta?

Vierailija
4/29 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltaiset hampaat kertovat naisesta hyvin paljon sellaista, että enempää ei halua tietää.

Vierailija
5/29 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämänkoulunaiset ovat sellaisia että järkevä tasokas mieskin äänestää...

Vierailija
6/29 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä ainakin äänestin sitä

N20

Vierailija
7/29 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

#believeinfatness kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellinen ajatus että kouluttamattomuus aina kertoisi jostain elämänkoulusta. Esim peruskoulusta amiksen johonkin puolelle mennyt, joka on aina tiennyt haluavansa olla vaikka se kokki, miksi ihmeessä käydä huvikseen lisää kouluja?

Vierailija
8/29 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kimeä ääni ei ole listalla?

Vierailija
9/29 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon irtosuhteita on suurin turn off

Vierailija
10/29 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että gallupin tulos tulee olemaan kovin käyttökelpoinen koska palstalla on naisia 95% ja he äänestävät omien mielipiteidensä mukaan.

Vierailija
11/29 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellinen ajatus että kouluttamattomuus aina kertoisi jostain elämänkoulusta. Esim peruskoulusta amiksen johonkin puolelle mennyt, joka on aina tiennyt haluavansa olla vaikka se kokki, miksi ihmeessä käydä huvikseen lisää kouluja?

Mistä lähtien ammattikoulun käynyt on kouluttamaton?

(Oikea sanamuoto taitaa muuten olla kouluttautumaton.)

Vierailija
12/29 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noista mikään välttämättä ole turn off.

Lihavuus riippuen siitä, kuinka lihava nainen on ja mihin kohtaan rasva on kertynyt. Iso maha ja tikkujalat -malli ei miellytä, mutta jos rasva jakautuu naisellisemmin lanteille ja reisiin niin ei se niin paha.

Keltaiset hampaat voi olla, vaikka hoitaa suuhygienian ihan hyvin. Hampaat ovat luonnostaan eri ihmisillä erivärisiä. 

Kissakeräilykään ei haittaa, kunhan pitää kissoistaan huolen ja ne tulevat keskenään toimeen.

Vierailija
13/29 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuota hammasjuttua, joillakin vain on vähän keltaisempi hammasluu. Vai tarkoitetaanko tällä kahvi- ja tupakkatahroja tai hampaiden pesemättömyyttä?

Vierailija
14/29 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keltaiset hampaat kertovat naisesta hyvin paljon sellaista, että enempää ei halua tietää.

Siis mitä se kertoo naisesta? Mulla on keltainen hammasluu ja pesen hampaat kolme kertaa päivässä (tämä on hammaslääkärin kehotus, koska hampaat reikiintyy niin helposti. Tällä hetkellä 6 reikää ja yksi hampaanpoisto edessä. 2016 vuonna hoidatin 9 reikää ja kaksi juurihoidettavaa hammasta. En ole tätä itse valinnut ja en voi tähän vaikuttaa. Toki olen ajatellut hankkivani valkaisevia kotihammasvärjäyspaketteja. En tupakoi ja käytän alkoholia harvoin  . Käyn töissä ja vapaa-ajalla viihdyn paljon kotona katsoen elokuvia ja tv-sarjoja. 

T: kotihiiri 24v parisuhteessa.

Mutta ehkä ne keltaiset hampaat uuri tuon kertoivat ja kotihiiri naiset on turn off :D

Vierailija
15/29 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä lähtien ammattikoulun käynyt on kouluttamaton?

(Oikea sanamuoto taitaa muuten olla kouluttautumaton.)

Tunnetko monta ihmistä jotka eivät ole peruskoulun jälkeen käyneet mitään koulua? Minä en ole ikinä kuullutkaan, Pl. Eräs mielenterveysongelmainen, joka asuu laitoksessa. Lasken siis kouluttautumattomaksi henkilön jolla ei ole korkeakoulututkintoa.

Vierailija
16/29 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mä ainakin äänestin sitä

N20

Miksi pilaat datan. Tää on serious business.

Korkeakoulutus on pahinta naisessa.

M32

Vierailija
17/29 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin keltaiset hampaat. Muutkin noista voivat olla turn offeja, mutta ovat enemmän tilanne- ja henkilökohtaisia. Lyhyet hiukset voivat olla rumat ja epänaiselliset, mutta myös hyvin leikatut ja keijukaismaisen nätit. Ylipaino voi näyttää pahalta, tai sitten joku voi olla ylipainoisenakin tosi kaunis ja viehättävä. Kouluttamaton nainen voi olla tyhmä ja välinpitämätön baareissa pyörijä, tai sitten hän voi olla ihana, sydämellinen ja maanläheinen maatalon emäntä, jonka unelmatyö ei vain vaatinut koulutuksia. Mutta keltaiset hampaat, ne on aina keltaiset hampaat ja niitä ei mikään voi tehdä viehättäväksi (paitsi valkaisu)..

Vierailija
18/29 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, suomalaisilla keltainen hammasluu on varsin yleinen. Valkaisu ei ole kovin terveellistä.

Vierailija
19/29 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein jäi mainitsematta, rintojen koko, eikä takapuolestakaan puhuttu mitään. Nämä on kuitenkin ne todelliset kriteerit miehille. Vai oliko tämä kysely suunnattu naisille?

Vierailija
20/29 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon irtosuhteita on suurin turn off

Tämän olisin valinnut, jos olisi ollut mahdollista. Nyt ruksasin kohdan "a seksuaali". Sinänsä paradoksi, haluan seksiä mutta en kylän polkupyörältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän