Mikä näistä on pahin turn off naisessa?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset itse äänestää kouluttamattomuutta?
mä ainakin äänestin sitä
N20
Miksi pilaat datan. Tää on serious business.
Korkeakoulutus on pahinta naisessa.
M32
kyllä mulle on ainakin tärkeää, että kumppani on käynyt kouluja. Ei nyt toki haittaa jos vaikka olis opiskellut amiksessa kokiksi ja olis oma ravintola. Kunnianhimoa täytyy olla. En myöskään halua elättää ketään. Jos on itse tehnyt kovan työn sen eteen että saa hyvää palkkaa niin miks sit elättäis sillä rahalla toista joka ei oo vaivaa nähnyt...
N20
Toki itsekkin valitsisin mielummin valkoiset hampaat kuin keltaiset hampaat. En kuitenkaan ikinä ajatellut, että se olisi miehille niin iso juttu. En tiedä, että enkö omien hampaiden takia kiinnitä paljon huomiota muiden hampaisiin. En itse hampaiteni takia hymyile ikinä niin, että hampaat näkyy. Tietenkin hampaat puhuessa näkyy, mutta en itse ikinä tuijota kenenkään hampaita puhuessa muille. Ehkä muut sitten kiinnittää huomiota? Nauraessa toki hampaat näkyy, mutta yleensä siinä tilanteessa muutkin nauraa ja en silloinkaan itse kiinnitä juuri hampaisiin huomiota.
T: se 24v kotihiiri, jolle ilmeisesti tämä hammasjuttu meni niin tunteisiin :D
Tyhmyys puuttui listalta joten äänestin ylipainoa. Kouluttamaton ei läheskään aina tarkoita tyhmää ja koulutetuista löytyy yhtä lailla tyhmiä. Olen työpaikassa, jossa n. 30%:lla on tohtorin tutkinto, eikä se tarkoita ettei joukossa olisi tyhmiä tai rajoittuneita henkilöitä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen nainen ja äänestin keltaisia hampaita. Kertoo yleensä tupakoinnista tai elämänhallinnan ongelmista. Koulutus on ttoissijainen asia, jos ihmisen kanssa synkkaa ja on hyvä olla yhdessä.
Lisään vielä, etten ole hetero.
Näissä gallupeissa tulee aina suurin osa vastauksista naisilta, joten se siitä.
Lievä ylipaino ei haittaa, mutta reilumman puoleinen elopaino on kyllä totaalinen turn off. A-seksuaalin kanssa ei kyllä myöskään pysty seurustelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen nainen ja äänestin keltaisia hampaita. Kertoo yleensä tupakoinnista tai elämänhallinnan ongelmista. Koulutus on ttoissijainen asia, jos ihmisen kanssa synkkaa ja on hyvä olla yhdessä.
Lisään vielä, etten ole hetero.
Kuten tuolla edellä jo todettiin, hampaiden keltaisuus johtuu hammasluun väristä, eikä asialla ole välttämättä mitään tekemistä elämän hallinnan ongelmien tai huonon hygienian kanssa.
Harjaan hampaani aamuin illoin ja käytän päivittäin hammaslankaa. Käyn lisäksi kaksi kertaa vuodessa puhdistuttamassa hampaani ammattilaisella joka myös valkaisee ne kerran vuodessa. Reikiä minulla on ollut elämäni aikana yhteensä kolme kappaletta. Kaikesta panostuksesta huolimatta hampaani ovat keltaiset, koska hammasluuni on kellertävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
#believeinfatness kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämänkoulunaiset ovat sellaisia että järkevä tasokas mieskin äänestää...
Ihmeellinen ajatus että kouluttamattomuus aina kertoisi jostain elämänkoulusta. Esim peruskoulusta amiksen johonkin puolelle mennyt, joka on aina tiennyt haluavansa olla vaikka se kokki, miksi ihmeessä käydä huvikseen lisää kouluja?
Mistä lähtien ammattikoulun käynyt on kouluttamaton?
(Oikea sanamuoto taitaa muuten olla kouluttautumaton.)
Tunnetko monta ihmistä jotka eivät ole peruskoulun jälkeen käyneet mitään koulua? Minä en ole ikinä kuullutkaan, Pl. Eräs mielenterveysongelmainen, joka asuu laitoksessa. Lasken siis kouluttautumattomaksi henkilön jolla ei ole korkeakoulututkintoa.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016110322562103_uu.shtml
https://suomenkuvalehti.fi/jutut/kotimaa/yllattavan-moni-kolmekymppinen…
Itsevarmuus, sanavalmius, älykkyys.