Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaako teillä lapset vain sormikasmallia ja rukkasmalli ei kelpaisi?

Vierailija
06.01.2018 |

Meillä ainakin 8-vuotias kelpuuttaisi nykyään vain sormikkaita ja nyt tällä hetkellä kaikki käsineensä onkin sormikasmallia (paitsi kurarukkaset on rukkasmallia).

Jos kovia pakkasia tulee, pitää varmaan ainakin yhdet kunnon talvirukkaset olla.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

8-vuotiaalle meillä kelpaa pakkasille naharukkaset, kuten äidilläkin on. Muuten käyttää "sormikkaita". Kurarukkasia ei ikinä.

Vierailija
2/4 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä 10- ja 8-vuotiailla.

Molemmilla on myös rukkaset ja olen kyllä pitänyt pääni, että niitä pidetään, kun kotona ulkoillaan. Kouluun menkööt niillä sormikkailla, koska välitunnit on kuitenkin niin lyhyet, et pakkasellakaan tuskin kylmä ehtii tulla. Kotona saatetaan olla useampikin tunti kerrallaan ulkona ja mun mielestä rukkaset pysyy paremmin kuivanakin.

Kai tuo on jotain kun kaikilla muillakin on? Vai onko taas joku viisaudessaan keksinyt, että rukkaset on lapselliset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

8-vuotiaalle meillä kelpaa pakkasille naharukkaset, kuten äidilläkin on. Muuten käyttää "sormikkaita". Kurarukkasia ei ikinä.

Mistäköhän rukkaskammo on tullut? Itse käytän melkeinpä pelkästään lapasia ja rukkasia, joten ei ainakaan minulta ole oppinut! Kurarukkaset lapsella on vain omalla pihalla.

Vierailija
4/4 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäköhän rukkaskammo on tullut? Itse käytän melkeinpä pelkästään lapasia ja rukkasia, joten ei ainakaan minulta ole oppinut! Kurarukkaset lapsella on vain omalla pihalla.

Ei se kammo ole, "lapaset" on vain epämukavat käyttää. Sormikkailla saa paremman otteen.