Heräsin ihan hikisenä, sydän hakkasi ja päätä kiristi, mistä voi johtua?
Niin? Oli hiki, sydän hakkasi (syke yli90), päätä kiristi ja huono olo. Kesti jonkin aikaa ennenkuin helpotti ja nyt väsyttää. Nyt syke 76.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Lääkitys ei ole kunnossa.
Paljon mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Ootko nukkunu huonosti viime aikoina?
Muutamana yönä joo. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painajainen? Paniikkikohtaus?Stressi?
Stressiä on vähän kun muutto kolmen viikon päästä (se on siis hyvä asia se muutto kyllä), ja pitäisi aloittaa jokin työtoiminta (koska olen terveydellisten syiden vuoksi vielä työtön).. En tiedä mitä unta näin ennenkuin heräsin. Sitä hikioloa ja sydämentykytystä kesti ehkä arviolta 10min. -ap
Tietoisuus kun joutuu työtoimintaan ahdistaa!! Kiitos aktiivimallin, monilla työttömillä on varmaan samaa.
Luovu tuista, niin ei joudu työtoimintaan, auttaisikohan se?
Voi vitsit mikä suomi 100 isänmaantoivo 😔
Mulla oli samaa, kun olin vielä naimisissa väkivaltaisen, nöyryyttävän, raivokohtauksia saavan ja huutavan ex-mieheni kanssa. Hän teki mulle jotain muutakin pahaa. Aloin saada noita kohtauksia nukkuessa ja siitä jäi pariksi vuodeksi rytmihäiriöt. Erosin ja muutin omaan asuntoon ja noin puolisen vuotta eromme jälkeen huomasin, etten enää tarvitsekaan rytmihäiriölääkkeitä, sillä vaiva oli hävinnyt.
"Yllättäen" se palasi sen jälkeen, kun vietin muutamana päivänä ex-miehen seurassa muutaman tunnin aikaa. Taas tuli yöllä rytmihäiriöitä ja päiväsaikaankin. Exäni on erittäin ikävää ja ahdistavaa seuraa (haukkuu, nöyryyttää, syyllistää, uhkailee, valittaa, huutaa, kiroilee ja tekee selväksi kuinka epähaluttava ja arvoton ihminen olen). Nyt en ole taas noin viikkoon nähnyt "kunnolla" häntä ja rytmihäiriöt ovat pysyneet poissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedä vähemmän vauhtia.
Häh?
Katukielen dosentti ihmettelee.
Miten dosentti voi ihmetellä, eikö se ole se, josta lääkkeet otetaan?
Voi se.
Sun tapauksessa se funtsii, että eikä.
Taas se söi musta kaikki kerralla, eikä malttanu noudattanu tohtorin annostelua.
Voi vittu. Kohta pärisee ja sit se paiskoo mua nitkuissaan pitkin kämppää.
Lopettas ittensä, niin pääsis taas uuteen kotiin.
Uniapnea? Mun miehellä on uniapneataipumusta. Selällään nukkuessa kuorsaa aina voimakkaasti ja välillä tulee hengityskatkoksia. Varsinkin jos on ottanut yhtään alkoholia. Minä yleensä tökin hereille ja käsken kääntyä kyljelleen. Joskus sänky on ihan märkä hiestä miehen puolelta...
Kysymys ketjun aloittajalle:
Oletko hiljattain tavannut uuden miehen ja yövyit hänen luonaan?
Se on hyvä, että otat paholaisen teot vakavasti. Oletko harkinnut ottaa yhteyttä katolilaisen kirkon henkien karkottajaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänä loppiaisena jumala on ilmestynyt maan päälle ja sinun sisälläsi asuu demoni joka nyt oireilee.
Ei naurata.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys ketjun aloittajalle:
Oletko hiljattain tavannut uuden miehen ja yövyit hänen luonaan?
En ole. Neljä vuotta hyvässä suhteessa. -ap
Vierailija kirjoitti:
Uniapnea? Mun miehellä on uniapneataipumusta. Selällään nukkuessa kuorsaa aina voimakkaasti ja välillä tulee hengityskatkoksia. Varsinkin jos on ottanut yhtään alkoholia. Minä yleensä tökin hereille ja käsken kääntyä kyljelleen. Joskus sänky on ihan märkä hiestä miehen puolelta...
Tätä välillä miettinyt, täytyisi jotenkin ottaa puheeksi lääkärin kansssa. -ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli samaa, kun olin vielä naimisissa väkivaltaisen, nöyryyttävän, raivokohtauksia saavan ja huutavan ex-mieheni kanssa. Hän teki mulle jotain muutakin pahaa. Aloin saada noita kohtauksia nukkuessa ja siitä jäi pariksi vuodeksi rytmihäiriöt. Erosin ja muutin omaan asuntoon ja noin puolisen vuotta eromme jälkeen huomasin, etten enää tarvitsekaan rytmihäiriölääkkeitä, sillä vaiva oli hävinnyt.
"Yllättäen" se palasi sen jälkeen, kun vietin muutamana päivänä ex-miehen seurassa muutaman tunnin aikaa. Taas tuli yöllä rytmihäiriöitä ja päiväsaikaankin. Exäni on erittäin ikävää ja ahdistavaa seuraa (haukkuu, nöyryyttää, syyllistää, uhkailee, valittaa, huutaa, kiroilee ja tekee selväksi kuinka epähaluttava ja arvoton ihminen olen). Nyt en ole taas noin viikkoon nähnyt "kunnolla" häntä ja rytmihäiriöt ovat pysyneet poissa.
Ohhoh, tuollaisesta ihmisestä kannattaa pysyä kaukana! -ap
Ootko nukkunu huonosti viime aikoina?