Heräsin ihan hikisenä, sydän hakkasi ja päätä kiristi, mistä voi johtua?
Niin? Oli hiki, sydän hakkasi (syke yli90), päätä kiristi ja huono olo. Kesti jonkin aikaa ennenkuin helpotti ja nyt väsyttää. Nyt syke 76.
Kommentit (54)
Painajainen? Paniikkikohtaus?Stressi?
Vierailija kirjoitti:
Vaihdevuodet?
Olen 28.. -ap
Varmasti aika monta vaihtoehtoa. Jos vointi jatkuu huonona tai muuttuu uudestaan sellaiseksi käy lääkärissä.
Onko sinulla nyt kaikki Ok esim ei toispuoleisia oireita, entä saatko mitattua verenpainetta?
Vierailija kirjoitti:
Stressiä on vähän kun muutto kolmen viikon päästä (se on siis hyvä asia se muutto kyllä), ja pitäisi aloittaa jokin työtoiminta (koska olen terveydellisten syiden vuoksi vielä työtön).. En tiedä mitä unta näin ennenkuin heräsin. Sitä hikioloa ja sydämentykytystä kesti ehkä arviolta 10min. -ap
Vierailija kirjoitti:
Varmasti aika monta vaihtoehtoa. Jos vointi jatkuu huonona tai muuttuu uudestaan sellaiseksi käy lääkärissä.
Onko sinulla nyt kaikki Ok esim ei toispuoleisia oireita, entä saatko mitattua verenpainetta?
Kaikki raajat toimii ja tuntuu ihan normaalisti. Pää on vasemmalta hieman kipeä (ja siinä hikitykytyksen aikana noustessani vessaan heitti vähän vasemmalle). Mutta siis ihan normaaliolo muuten, mitä nyt väsyttää ja huolestuttaa . -ap
Vierailija kirjoitti:
Verenpainetta? Lihasjumit?
Lihakset on niskassa ja yläkropassa aika jumissa. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stressiä on vähän kun muutto kolmen viikon päästä (se on siis hyvä asia se muutto kyllä), ja pitäisi aloittaa jokin työtoiminta (koska olen terveydellisten syiden vuoksi vielä työtön).. En tiedä mitä unta näin ennenkuin heräsin. Sitä hikioloa ja sydämentykytystä kesti ehkä arviolta 10min. -ap
Tietoisuus kun joutuu työtoimintaan ahdistaa!! Kiitos aktiivimallin, monilla työttömillä on varmaan samaa.
Vielä on vähän omituinen olo, sain sentään aamupalan syötyä. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vedä vähemmän vauhtia.
Häh?
:(