Olen rikas!
Päivääkään ei tarvitsisi tehdä työtä. Miltä se sinusta tuntuu?
Kommentit (10)
Ei minunkaan tarvitsisi. E silti pidä itseäni rikkaana, vaan ainoastaan hyväosaisena.
Vierailija kirjoitti:
Ei minunkaan tarvitsisi. E silti pidä itseäni rikkaana, vaan ainoastaan hyväosaisena.
Semantiikkaa!
En vilkaisisikaan töiden suuntaan, jos ei olisi pakko.
Tuntuu ihan normaalilta, minulla on sama tilanne. En käykään töissä vaan työskentelen osa-aikaisena freelancerina entisessä ammatissani sen lisäksi että parista asunnosta vuokratuloja ja ne työllistävät jonkin verran.
Paljonko sulla on omaisuutta ja käteisvarallisuutta?
Pin kirjoitti:
Hieno juttu. :) Saako tässä udella, miten olet päässyt tuohon tilanteeseen, minkä ikäinen olet ja käytkö kuitenkin töissä?
Käyn duunari-töissä. Joka kerta, kun pomo huutaa nautin esittämästäni nöyryydestä.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko sulla on omaisuutta ja käteisvarallisuutta?
3,4 M.
Mä tarvitsisin lisää tietoa voidakseni määritellä yhtään tarkemmin tunteeni aloittajan tilannetta kohtaan.
Tällä tiedolla tunnen eniten epäuskoa. Jos tietäisin miksi tilanne on mitä on ja mitä siihen lieveilmiöinä liittyy, osaisin paremmin sanoa olenko kateellinen, säälinkö vai mikä tunnetilani on.
Vierailija kirjoitti:
Mä tarvitsisin lisää tietoa voidakseni määritellä yhtään tarkemmin tunteeni aloittajan tilannetta kohtaan.
Tällä tiedolla tunnen eniten epäuskoa. Jos tietäisin miksi tilanne on mitä on ja mitä siihen lieveilmiöinä liittyy, osaisin paremmin sanoa olenko kateellinen, säälinkö vai mikä tunnetilani on.
Lieveilmiö liittyy suojatiehyppyreihin; Ferrarilla ei vaan pysty ajamaan tässä maassa! Maavara ei riitä :D
Hieno juttu. :) Saako tässä udella, miten olet päässyt tuohon tilanteeseen, minkä ikäinen olet ja käytkö kuitenkin töissä?