Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkäättekö, että mies pettää, kun lähtee juhlimaan?

Vierailija
05.01.2018 |

Meillä onnellinen parisuhde. Mies ja minä käydään molemmat silloin tällöin kavereiden kanssa viihteellä. Minulla on aina pieni pelko ja inhottava olo, kun mies lähtee siitä, että hän pettäisi minua. Mies on vakuuttanut minulle, että olen aina ainoa. Haluaisin luottaa häneen täysin, mutta silti pelottaa. Päästän hänet aina kyllä toki menemään, kun haluaa eli rajoita en, vaikka pelkäänkin. Miten te muut naiset?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämistä en pelkää mutta vakavaa sairautta, onnettomuutta ja kuolemaa joskus pelkään.Sitten on pakko muistaa että suuremman armoilla ollaan.

Vierailija
22/28 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää. Entisten kanssa oli myös samanlainen pelko persiissä (ja siihen suhteet kaatuikin), mutta nykyinen on ihan toista maata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, oma kokemus erittäin rakastavasta ja huomioivasta miehestä - ei sitä missään viihteellä petetä, koska siellä on aina tuttuja seurassa. Mutta selvinpäin, työajalla, ennen työajan alkua, työajan jälkeen... Enää en luota keneenkään muuhun kuin itseeni. 

Vierailija
24/28 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huolissani. Miehellä on lupa harrastaa seksiä, jos sattuu baarista löytymään joku mukava nainen. Kondomia on tietenkin käytettävä, ja meille ei saa tuoda ketään.

Meillä on ollut tämä järjestely kolme vuotta, ja sinä aikana mies on onnistunut saamaan tällaista seksiä kerran. Ehkä motivaatio ei ole sinkkumiehen tasolla, mutta ei vieraan ja suostuvaisen naisen löytäminen ole  miehelle kovinkaan helppoa.

Vierailija
25/28 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huolissani. Ollaan oltu yhdessä 15 vuotta ja kumpikin inhoaa toiselle pettymyksen tuottamista yli kaiken.

Vierailija
26/28 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päästän hänet aina kyllä toki menemään, kun haluaa...

Puhutko nyt koirasta vai miehestä?

Eikös aikuinen ihminen osaa itsekin päättää meneekö johonkin vai ei, eikä tarvitse siihen lupaa puolisoltaan?

Vierailija
27/28 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en usko että onnistuisi vieraan kanssa. Omatunto jo kolkuttaisi liikaa.

Vierailija
28/28 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on komea irakilainen mies. Itse olen lihava nainen, vanhempi miestäni. Uskon/tiedän hänen pettävän minua. Tiedän olevani hölmö, mutta rakastan häntä. Kaipaan rakkautta, hän edes joskus antaa sitä. Hyväksyn tilanteeni.Suomalaisille miehille en kelpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan