Pelkäättekö, että mies pettää, kun lähtee juhlimaan?
Meillä onnellinen parisuhde. Mies ja minä käydään molemmat silloin tällöin kavereiden kanssa viihteellä. Minulla on aina pieni pelko ja inhottava olo, kun mies lähtee siitä, että hän pettäisi minua. Mies on vakuuttanut minulle, että olen aina ainoa. Haluaisin luottaa häneen täysin, mutta silti pelottaa. Päästän hänet aina kyllä toki menemään, kun haluaa eli rajoita en, vaikka pelkäänkin. Miten te muut naiset?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Juu pettää heti kun pääsee ovesta ulos. Jätä se sika
Pakkoko siihen heti tulla vittuilemaan kun joku kysyy asiallisen kysymyksen?
Alkoholi yhdistettynä houkutuksiin. Mitäpä luulet moniko pysyy uskollisena? Sietää pelätäkin.
En pelkää. En osaa tarkemmin sanoa mistä tämä "pelottomuus" johtuu. En pelkää sitä nykyisen miehen kanssa, enkä ole pelännyt sitä aiempien kumppanien kanssa. Aiempien kumppanien kanssa en ehkä ollut niin vakavissani, joten ajatus siitä että mies olisi ollut myös jonkun toisen kanssa tuntui melko yhdentekevältä. Nykyisen kanssa varmaan taas on niin kova luotto siihen, että olemme ikuisesti yhdessä :D
En todellakaan:) Mua parempaa ei hånelle ole ja tietää sen itsekin. Miksi mokaisi ja menettäisi elämänsä naisen? Ei pelkoa!
En pelkää. Tiedän naisten piirittävän häntä vaikka ikää liki 50 mittarissa. Oikeastaan ajattelen sen olevan aika cool.
En pelkää. Mun mies käy aika harvoin viihteellä ja useimmiten miesporukassa. Ehkä pelottas enemmän, jos sillä ois vaikka naispuolisia kavereita.
Miehenä tiedän että pettämistä kannattaa pelätä. Kulli kompassina mies seilaa yössä.
Mun mies vetää naisia puoleensa kuin magneetti, oikein gigolo. Minkäs hän sille mahtaa.
En pelkää yhtään. Se rakastaa mua, eikä todellakaan tekisi mitään mikä loukkaisi mua, ja vaarantaisi meidän parisuhteen. Eikä se koskaan juo niin paljon, että harkintakyky menisi.
Mun lähipiirissä ei ole ketään miestä, joka olisi vaimoaan pettänyt. Sitä paitsi, tutkimustenkin mukaan vain hiukan päälle 30% miehistä pettää eli reilusti alle puolet.
Tilaisuus tekee joistakin varkaan. Alkoholi vähentää itsekontrollia. Mistäpä sen kenestäkään päällepäin tietää, edes hyvästä miehestäkään ettei hän koskaan missään pettäisi kun tilaisuus on vain tarpeeksi kutkuttavan houkutteleva.
Toisaalta minkälainen on suhde ilman luottamusta? Jos toinen on mennäkseen niin millä sen estää! Liika kyttääminen ja mustasukkaisuus voi pilata suhteen. Ehkä toinen vain haluaa hetken rentoutua ja päästä toisten ihmisten seuraan. Siihen ei kyllä välttämättä tarvita ravintolaa ja alkoholia, voihan sitä harrastaa muutakin. Toisaalta saattaahan se syrjähyppy löytyä sieltäkin tai mistä tahansa, vaikka työpaikalta.
Kannattaa opetella elämään pienen epävarmuuden kanssa parisuhteessakin, eikä yrittää hallita kaikkea. Eihän elämäkään ole ihan varmaa, vaan yllätyksiä täynnä niin hyviä kuin huonojakin.
Vaikkei pelkäisi, voi se silti pettää. Sinun pitää vain hyväksyä se, että pettäminen (ja rakastuminen toiseen naiseen, tai miehen kuoleminen) on mahdollista ja elää sen kanssa, että mikään ei ole varmaa.
En pelkää. Eipä tuo kyllä juurikaan baareissa käy. Jos haluaa 18 vuotisen suhteen tuhota säätöön, niin sille en voi mitään. Meillä on kerrasta poikki peli.
Juu pettää heti kun pääsee ovesta ulos. Jätä se sika