Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ihminen, joka ei helposti katkeroidu/ota asioita henkilö-

Vierailija
05.01.2018 |

kohtaisesti?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole.

Olen inhimillinen olento.

Vierailija
2/7 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. En piittaa juurikaan ihmisistä ja niiden ajatuksista tai kommenteista, enkä viitsi vaivautua loukkaantumaan tai yleensä edes reagoimaan mitenkään. En jaksa välittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Menen eteenpäin elämästä nauttien ja menestyen. Erilaisia takaiskuja tulee silloin tällöin joko itsestä, muista tai olosuhteista johtuen, mutta ne kuitataan ja opitaan se mikä voidaan ja jatketaan eteenpäin. Energiasyöpöt ja omituiset ihmiset jätetään matkan varrelle.

Vierailija
4/7 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni olen. On asioita, joita on turha murehtia ja miettiä, saati katkeroitua niistä. Jos joku asia ei mene niin kuin olin ajatellut, niin ehkä se oli tarkoituskin ja tästä oppineena jatkan eteenpäin. Ehkä elämässäni ei ole tullut ikäviä takapakkeja tarpeeksi ja minut on kasvatettu positiiviseksi yrittäjäksi, joten en oikeastaan edes juuri huomaa mitään, mistä voisin mieleni pahoittaa.

Vierailija
5/7 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. En piittaa juurikaan ihmisistä ja niiden ajatuksista tai kommenteista, enkä viitsi vaivautua loukkaantumaan tai yleensä edes reagoimaan mitenkään. En jaksa välittää.

Kuulostat tunteettomalta vihiselta robotilta, et ihmiseltä. Vai onko lääkitystä liikaa tai liian vähän?

Vierailija
6/7 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeroituminen on niin turhaa! Kannattaa keskittyä hyviin asioihin elämässä, valoihin varjoissa.

Jos tuijottaa pimeyttä, tuntee pimeyttä. Pimeyden keskeltä kannattaa etsiä ja keskittyä valoon! Katse ja mieli kohti positiivisia asioita. Hyväksyä sen, mitä ei voi muuttaa. Rakastaa itseään ja muita, kaikesta paskasta huomimatta. Nauttia oman sydämen lämmöstä ja hyväntahtoisuudesta.

Vierailija
7/7 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkeroituminen on niin turhaa! Kannattaa keskittyä hyviin asioihin elämässä, valoihin varjoissa.

Jos tuijottaa pimeyttä, tuntee pimeyttä. Pimeyden keskeltä kannattaa etsiä ja keskittyä valoon! Katse ja mieli kohti positiivisia asioita. Hyväksyä sen, mitä ei voi muuttaa. Rakastaa itseään ja muita, kaikesta paskasta huomimatta. Nauttia oman sydämen lämmöstä ja hyväntahtoisuudesta.

Hyvin sanottu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi