Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten puoliso kohtelee sinua jos on loukannut?

Tunteeton
05.01.2018 |

Mieheni suuttuu jos en lepy hänelle sopivan ajan kuluessa...sitten alkaa syyttely, uhkailee häipymisellä, raivoaa kun hänellä on niin vaikeaa kun minä olen loukkaantunut.

Ennen tuota käytöstä anteeksi pyynnöt ovat laatua " anteeksi" ja hetken päästä sanoo että olen liian ärtynyt asiasta..syyttelee jostain tai sanoo että ei hän tahalleen tehnyt, ja odottaa että loukkaannun vähemmän kun niin sanoo. Ja jos en lepy sillä että sanoo ettei tehnyt tahalleen niin ennen pitkää suuttuu.. suuttuu myös jos itken.

Kun hän loukkaa, joudun aina kertomaan mikä loukkasi, miksi loukkasi, joudun kertomaan että pitäisi pyytää anteeksi kun oma aloitteisesti ei sitä tee...tai jos tekee niin se on tuota yllä mainittua. Ei halaa, anna empatiaa niin että voisin uskoa että on pahoillaan. Ihmettelee sitten miksi en palaudu. Hänen on helpompi pyytää sen jälkeen anteeksi omaa mokaansa kun on ensin syyllistänyt minua edes jostain että saa minut olemaan pahoillaan.

On itsekin sanonut ettei tunne empatiaa normaalisti. Ja se kyllä näkyy. Vaatii että ymmärrän sen, mutta maksan tosi kovaa hintaa...

Alkaa ottaa voimille k

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ketään ole kertomaan...

Vierailija
2/8 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytää anteeksi ja hellittelee. Menee jopa liiallisuuksiin tuossa koska tekee niin myös silloin kun on riidelty ja jälkeenpäin nään että mussakin ollut vikaa. ..ja minun anteeksipyynnöt kuittaa väittämällä ettei ole syytä pyytää anteeksi koska vika oli hänen. ..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyytää anteeksi ja hellittelee. Menee jopa liiallisuuksiin tuossa koska tekee niin myös silloin kun on riidelty ja jälkeenpäin nään että mussakin ollut vikaa. ..ja minun anteeksipyynnöt kuittaa väittämällä ettei ole syytä pyytää anteeksi koska vika oli hänen. ..

Ei jeesus mikä tossu.

Vierailija
4/8 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena kuten sinä. Koin loukkaantumista ja oletin että toisen pitäisi ymmärtää sana, katse ym kuten minä sen koin.

Onneksi olen kasvanut eikä enää tule loukkaantumisia. Ei se ollut ennenkään mies joka loukkasi vaan minä joka etsin loukkauksia

Vierailija
5/8 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jeesus mikä tossu.

Tuossa asiassa joo. Elämän suurissa valinnoissa toimii kuitenkin päänsä mukaan ja sängyssä on ns. täysin mies . Onhan tuo liika anteeksipyytely rasittavaa. . mutta ehkä pidän kuitenkin pienempänä pahana kuin miestä joka ei pyytäisi anteeksi silloin kun on syytäkin.

Vierailija
6/8 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taas elämä vaikeaa.

Vierailija
7/8 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytää anteeksi ja kertoo mikä  sai  hänet toimimaan niin.Sitten halaa.

Vierailija
8/8 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kuulosta mieheni toiminta ihan normaalille...kun kuuntelee toisten kirjoituksia. olen yrittänyt selittää sille miten pitäisi kohdella toista kun on itse loukannut. Ihan älyttömältä tuntuu ettei itse tajua. Miten aikuinen oppii empatiaa....?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän