Ketään Finnairin lentoemäntäkoulutuksen nyt aloittavaa?
IIk jännittää jo kauheasti ja kaipaisin vertaistukea :D
Kommentit (17)
Haha, saanko udella minkä ikäinen tuttusi on?
Onhan se tarjoilijan työ tosiaan jännittävämpää lennolla kun ei koskaan tiedä milloin joku menee vikaan ja kone putoaa kuin kivi taivaalta.
En ihan ymmärrä mikä into ihmisillä on dissata lentoemännän työtä? Finnairilla on viimeksi tapahtunut ihmishenkiä vaatinut onnettomuus jatkosodan aikana, kun neukut ampuivat koneen alas. :D Porkkanaan voi tukehtua tai jäädä auton alle keskellä kirkasta päivää.
Jos on muutenkin asiakaspalvelutyössä ja seisoskelee vaikka 8h Sokoksella niin miksi ei saman tien tarjoilisi ihmisille juomat ja ole ystävällinen jonka jälkeen lomaile pari yötä Singaporessa tahi Dubaissa. :D Oletko kovinkin epätyytyväinen elämääsi, kun pitää muiden valintoja tulla teilaamaan?
Vierailija kirjoitti:
En ihan ymmärrä mikä into ihmisillä on dissata lentoemännän työtä? Finnairilla on viimeksi tapahtunut ihmishenkiä vaatinut onnettomuus jatkosodan aikana, kun neukut ampuivat koneen alas. :D Porkkanaan voi tukehtua tai jäädä auton alle keskellä kirkasta päivää.
Jos on muutenkin asiakaspalvelutyössä ja seisoskelee vaikka 8h Sokoksella niin miksi ei saman tien tarjoilisi ihmisille juomat ja ole ystävällinen jonka jälkeen lomaile pari yötä Singaporessa tahi Dubaissa. :D Oletko kovinkin epätyytyväinen elämääsi, kun pitää muiden valintoja tulla teilaamaan?
Finnairilla oli kaksi onnettomuutta 1960-luvulla.
Toimi tuolloin muuten Aero-nimellä. Toisella kerralla kapteenit kännissä ja toisella kerralla mittarissa vika. Hieman eri koneet nykyään..
Minkäikäinen olet ja kauanko sitten sinut korkattiin?
Oma mies on lentäjä. Olen itse haaveillut lentoemännän ammatista nyt kun tutustunut ilmailuun läheltä ja ollut todella paljon lennoilla. Tällä hetkellä aivan muu koulutus, mutta saapa nähdä. Itse asiassa ihan lentäjänkin työ kiehtoisi. Onhan toki lentäminen paljon kiehtovampaa kuin tarjoilu.
En aloita, mutta tsemppiä ja onnea! Finnairille tuskin kovin helppo päästä :)
Ai ihmiset pelkää vieläkin lentämistä? Mua pelottaa toi autoilu paljon enemmän! :'D
Seuraatko dirtydutchgirliä somessa? Naispilotti
Länsimaisille lentoyhtiöille ei sattunut viime vuonna yhtään kuolemaan johtanutta onnettomuutta. Että sanoisin alaa aika turvalliseksi.
Opiskelen siis yliopistossa ihan toista alaa, mutta aion nyt kun vielä olen nuori ja jaksan niin kokeilla tätä polkua. :) Aina kiinnostanut mielenkiintoisimpana asiakaspalvelutyönä.
Täällä! Milloin sun kurssi alkaa? :)
Ihan karmeaa hommaa ja muutenki paska firma.
Muakin kiinnostaisi lentoemännän ammatti, mutta ylppärit on vuoden päästä enkä tiedä onko Finnairilla enää hakuja koulutukseen sillon. :(
Vierailija kirjoitti:
Ihan karmeaa hommaa ja muutenki paska firma.
Millä tavalla?
Mun tuttu. Mut se tuskin palstailee :D