Mies laihtuu ja yskii vaan
Silti lääkäri ei löytänyt mitään vikaa. Mikähän sitä vaivaa?
Kommentit (20)
Riippuu, mitä on tutkittu. Jatkuva yskä - astma, allergia, tupakointi? Keuhkot on ilmeisesti kuvattu vakavampien syiden poissulkemiseksi.
Laihtuminen - keliakia, kilpparihäiriö, diabetes? Tai liika vähä syöminen, stressi?
itselläni oireili HIV juuri noin :(
Eihän ne nykyisin löydä vikoja ennen kuin on liian myöhäistä. Kävisin monella eri lekurilla niin kauan, että syy löytyy.
Hyvä sulle, pääset yskijästä eroon ihan yhdennellätoista hetkellä.
Mihin meinaat maanantaina lähteä?
Keuhkosyöpä ei välttämättä näy perusröntgenissä
Miksi sua enää kiinnostaa sen miehen laihtumiset ja yskimiset? Siitähän just tuli sun eksä.
Tupakoiko miehesi?olisiko keuhkoahtaumatauti
Kosteusvaurio sairastuttaa talon ja sitten ihmiset, joilla on sille alttius.
Eipä sun enää kauaa tarvitse sitä yskimistä kuunnella...
Äkkiä vaikka yksityiselle. Sukulainen kuoli johonkin sydäntulehdukseen ihan vastaavien oireiden vuoksi.
Nuohoojat altistuu koko ajan PAH-yhdisteille, ja ne on pirun vaarallista tavaraa.
Joku taas pelleilee. Ei mun mieheni yski.
Keuhkoputkentulehdus? Jos epäilette vakavampaa, niin yksityiselle erikoislääkärille, luulisi että selviää.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla joku diagnoosi? Kiva jos sun mies ei yski. Mutta ap:n mies yskii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla joku diagnoosi? Kiva jos sun mies ei yski. Mutta ap:n mies yskii.
Vai niin. Tiedän kyllä ketä palstalaisia ap yrittää matkia. Mun mieheni ei yski ja on pari kiloa lihonut.
Olipas yhteensattuma. Yksi ammattivalittaja on kanssa valittanut täällä monta kertaa, kuinka mies yskii ja yskii eikä lääkärit löydä yskimiselle mitään syytä.
Nuo oireet voivat olla merkki jostakin hyvinkin vakavasta. Yksityiselle erikoislääkärille heti. Hän teettää kyllä kaikki tarpeelliset tutkimukset. Maksaa vähän mutta kalliimmaksi voi tulla, jos ei mene lääkäriin.
Tarkenna. Toi ei kerro mitään.
Mitä tutkimuksia tehty? Jos nyt edes totta tää juttu.