Mies milloin hyväksyit sen tosiasian että et saa naista?
Mä oon ollut 6v ilman naisen kosketusta ja nyt hyväksyin sen. Olen lopettanut kokonaan naisten perään jahkailun jopa katsomisen. Sinetöin asian kasaamalla 3000€ pelitietokoneen ja ostamalla tekovärkin.
Se on sitten siinä. Ironista on se, että olen ihan komea mies ja lihaksikaskin treenaamisen vuoksi. Luonteeltani olen kiltti ja rauhallinen mies. Olen 28v mies. Silloin tällöin joku nainen katsoo ja vähän flirttailee, mutta tiedän, että ei siitä mitään tule. Kyllä sitä kuitenkin voi hymyn takaisin antaa hyvänä päivänä. Kertokaa muut miehet tarinoitanne, milloin sinä hyväksyit elämäsi yksin, jopa hermiittinä?
Kommentit (6)
En ole tainnut sitä vielä hyväksyä...
Sinkkumies
Tajusin ja hetikohta hyväksyin ajatuksen, etten tarvitse naista, n. 3 vuotta sitten, 41 vuotiaana.
Seksiä tekee mieli joskus ja se järjestyykin parin vanhan tutun panon kautta tai sitten randompilluna baarista.
Mutta että varsinaiseen jahtiin pillumettälle lähtisin, niin juu ei.
Tottakai olen avoin ja uskon siihen, että hyvä nainen vielä vastaan tulee, mutta se ei ole millään tasolla ns. mielen päällä. Tulee, jos on tullakseen.
Mulla on aika pitkälti riittävästi asioita elämässäni, jotka riittää pitämään mut perusonnellisena.
Toki nainen toisi jotain ekstraa, mutta tod.näk. myös veisi mukavuutta elämästä pois.
35v, en ole vielä luovuttanut. 50v mennessä jos ei ole löytynyt niin sitten voisin ryhtyä narun jatkoksi.
Minulla on sellainen viettelyvimma ja sinisiä pillereitä, että en hyväksy!
Olisinkohan ollut 28-vuotias? Kaverit alkoivat perheytyä ja saada lapsia. Minä asuin yksiössä poikuuteni kanssa. Tuossa vaiheessa ei ollut oikein enää ketään, jonka kanssa käydä missään edes yrittämässä.
Elämä oli ollut pakkeja ja yksinäisyyttä, mutta tuohon asti jotenkin vielä lapsenomaisesti uskoin rakkauteen ja kumppanuuteen. Nyt myöhemmin tajuan, että olisi pitänyt luopua unelmoinnista aikaisemmin ja käyttää sekin aika hyödyllisemmin.
Olin sun ikäinen kun käänsin laivan eli 28v asti totaalikokematon mutta sitten löysin naisen nettideiteistä ja sain aikaiseksi kuukauden tapailun.
Nyt kun olen 31v niin naisjuttuja on ollut 4kpl.
Tarinan opetus se, että ei kannata ikinä luovuttaa.