Oudointa, ällöintä tms. mitä olette nähneet kirpparilla myynnissä?
Itse olen nähnyt jonkun myyvän käytettyjä alusvaatteita, uima-asuja ja kosmetiikkaa. Itse en ainakaan ostaisi...yöks.
Kommentit (15)
Kannattaa katsoa Paskat kirppislöydöt esim. Facebookista. Jäätävää kamaa!
Outoa on se, että myydään kalliilla kulahtaneita vaatteita, joita ei kukaan täysijärkinen ilkeäsi pitää. Luulisi niitä nyt jäävän pieneksi, ennenkuin ovat ihan venyneitä ja nukkaisia.
Lähes loppuun käytettyjä huulipunia, jopa aika kalliilla. Mahtoiko yksikään mennä kaupaksi :)
Kosmetiikka ja hygieniatuotteet oudoksuttaa aina. Likaisena myyntiin laitetut vaatteet inhottaa ja tulee välittömästi sellainen "elämän hallinta ongelmia" -fiilis.
Alusvaatteita en itse ymmärrä. Samoin pipot ja avattu kosmetiikka ällöttää ja kengätkin vähän, kun ei tiedä millaisia sieniä yms edellisellä omistajalla ollut.
Joskus ainakin lastenvaatteita (myös alusvaatteita) myydään ihan karmeassa kunnossa ja oletetaan sen olevan ihan ok homma kun kyse on lastenvaatteista. Jos itse laittaisin paskaiset pikkuhousuni myyntiin niin saisin varmaan potkut kirppikseltä tai ainakin syvän paheksunnan. Kuitenkin samassa kunnossa olevia lastenvaatteita saatetaan myydä ihan pokkana.
Monta kuukautta on paikallisella kirppiksellä ollut myynnissä KORVATON muumimuki (siis korvasta on jäljellä säröjä) ja hintapyynti 35 euroa! Ihan tavallinen muumi, ei harvinaisuus.
Oudointa on ollut taulu Hitleristä.
Ällöttävimpiä ovat vaatteet, joissa on kellastuneet kainalot, tahroja, reikiä, kuluneet värit jne. En ymmärrä, miksi jotkut yrittävät myydä niin huonokuntoisia vaatteita. Ostaako joku muka niitä?
Kerran näin kirppiksellä pahvilaatikollisen metallisia vanhoja gynegologin työvälinelitä, seassa oli myös kaarimaljoja sun muuta. En hirveä edes ajatella millaisiin leikkeihin ne ostettiin,jos siis ostettiin.
Euron Ikea potta..