Merkkilaukku valmistujaislahjaksi tyttärelle. Onko 1000 e liian kallis?
Merkkilaukku valmistujaislahjaksi tyttärelle. Onko 1000 e liian kallis vai säilyykö koko elämän?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Et saa merkkilaukkua tonnilla, ainakaan sellaista minkä arvo säilyisi. Esim. Chanelit maksavat yli 3000€, ja niistä voi olettaa ehkä myydessä saavansa omansa pois.
Osta muutamalla tonnilla osakkeita.
Tämä onkin uusi näkökulma: lahjan arvon pitää säilyä ja myydessä olisi parasta, jos saisi ainakin omansa pois.
Ihan ok merkkilaukkuja saa jo tonnilla - ei mitään huippumerkkejä (Chanel, Chloen isommat laukut jne), mutta itse en ainakaan ole löytänyt esim. Chanelin valikoimista yhtään sellaista mallia, joka miellyttäisi (Boy on ainoa edes vähän siihen suuntaan, mutta ei sekään paljoa).
jos tyttäresi arvostaa tuollaista lahjaa niin sitten oikein kiva lahja, osta joku klassinen ja moneen asuun sopiva.
jos tyttäresi ei ole materialistinen niin älä osta laukkua, mielummin rahana vaan sitten sama summa ja saa käyttää vaikka oman kämpän huonekaluihin jne
Että joku kulkisi julkisella paikalla tonnin laukun kanssa? Anna mun kaikki kestää. Älä nyt sentään tyhmä ole. Ei kukaan halua sellaista laukkua, tonni laukusta on naurettavan paljon. Viisikymppiä laukusta on hyvä hinta, ja sen kanssa voi vielä kulkeakin.
Joku ehdotti tonnilla osakkeita. Mikään ei loukkaisi yhtä paljon. Halveksittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki kunnon merkki esim. Prada tai cucci. T.edellinen
En pitäisi nyt Pradaa kunnon merkkinä.
Jos tyttäresi on kiinnostunut laukuista, niin lahja on varmasti juuri sopiva. Mutta anna tyttäresi itse valita merkki ja malli, ellet sitten oikeasti tiedä, mitä hän toivoisi. Ettei käy niin, että ostat 1000e laukun, josta tyttäresi ei pidä. Jos budjetti on tuo n. 1000e, niin lähtisin katsomaan laukkua esim. merkeiltä Mulberry, Chloe.
Eipä noi sunkaan merkit ole yhtään sen fiksumpia.
Kannattaa ostaa oikeasti sellanen merkki, jolla on historiaa.
Valitettavasti Vuitton kuuluu noihin samoin kun Chanel, mutta onkin eriasia mitä tonnilla saa....
No Vuitton ja Chanel eivät vain ole sellaisia, joista itse pitäisin. Varsinkin Vuittonin monogram-kuosiset (muovitetut) laukut ovat sellaisia, etten käyttäisi, vaikka ilmaiseksi saisin. Perus-Chanelit ovat rumia, ei yhtään omaan makuuni.
Pidän esim. Mulberryn ja Chloen tyylisistä laukuista, ko. merkkien laukut ovat ns. minun näköisiäni. Laukkuvalintaan pitäisi vaikuttaa oma maku, ei laukun merkki tai merkin historia.
Itse en edes harkitsisi moista turhaketta, ja onneksi tyttäreni on myöskin sen verran fiksu että pitäisi tuollaista ja tuon hintaista lahjaa naurettavana.
Vaikka meillä on talousasiat enemmän kuin kunnossa, en ikinä tuhlaisi rahaa laukkuun, varsinkaan valmistujaislahjaksi.
Opeta lapselle arvoja ja opi niitä myös itse..
Vierailija kirjoitti:
Merkkilaukku valmistujaislahjaksi tyttärelle. Onko 1000 e liian kallis vai säilyykö koko elämän?
Ei jos sulla on siihen varaa. Jääpä jotain sellaista tytölle, mitä tuskin muuten ostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Tuo lahja kuulostaa, että et arvostaisi tytärtäsi yhtään.. "Kas tässä näin merkkilaukku bimbolle, vaikka valmistuitkin juuri". Mistä hän oikein valmistuu? Jos jostain kosmetologikoulusta niin ehkä sitten on okei, mutta jos vaikka lukiosta niin melestäni ei mikään merkkilaukku sovi lahjaksi! Tai riippuu tietysti myös siitä mitä tyttäresi pyytää..
Ite olet aika puupää jos luulet etteivät muut kun bimbot käytä ja nauti merkkilaukuista:O Oikeesti mitä mä just luin! Hyvin toddnnäköisesti tytär on toivonut laukkua.
Eipä noi sunkaan merkit ole yhtään sen fiksumpia.
Kannattaa ostaa oikeasti sellanen merkki, jolla on historiaa.
Valitettavasti Vuitton kuuluu noihin samoin kun Chanel, mutta onkin eriasia mitä tonnilla saa....