Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Merkkilaukku valmistujaislahjaksi tyttärelle. Onko 1000 e liian kallis?

Vierailija
05.01.2018 |

Merkkilaukku valmistujaislahjaksi tyttärelle. Onko 1000 e liian kallis vai säilyykö koko elämän?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole liian kallis. Yli 2000 alkaa olla jo liian kallis.

Vierailija
2/29 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki kunnon merkki esim. Prada tai cucci. T.edellinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinpa tyttäresi.

T: valmistuva

Vierailija
4/29 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilyy pitkään jos laukkua tajuaa hoitaa.

Vierailija
5/29 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekkin jo 50e on liian kallis ja toisille 10 000e ei. Eli riippuu ihan sinusta.

Vierailija
6/29 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta jotain hyödyllisempää. Merkkilaukuista on eniten iloa siten että hankkii ne itse ansaituilla rahoilla, ei lahjana isiltä ja äidiltä. 

Vierailija
7/29 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako sitä itse?

Vierailija
8/29 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako iloita että saa käyttää samaa laukkua "koko elämän"?!

Vierailija
9/29 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa, en ikinä maksaisi jostain laukusta 1000 e!! eli siis merkistä. Ostan kirppareilta laukkuni ja 20 e on jo kipurajoilla :D Tosi hyviä ja makeen näkösiä laukkuja olen kirpuilta löytänyt. Kuten myös hyviä vaatteita ja kenkiä, en maksa ikinä mistään merkistä. ja ps. olen keski-ikäinen töissä käyvä hyvätuloinen nainen!

Vierailija
10/29 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyttäresi on kiinnostunut muodista niin ihan hyvä lahja. Itse en olisi laukulla tehnyt mitään, mutta sain auton josta oli iloa pitkään.

Vierailija
11/29 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olis se raha tilille? 

Vierailija
12/29 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lahja kuulostaa, että et arvostaisi tytärtäsi yhtään.. "Kas tässä näin merkkilaukku bimbolle, vaikka valmistuitkin juuri". Mistä hän oikein valmistuu? Jos jostain kosmetologikoulusta niin ehkä sitten on okei, mutta jos vaikka lukiosta niin melestäni ei mikään merkkilaukku sovi lahjaksi! Tai riippuu tietysti myös siitä mitä tyttäresi pyytää..

Vierailija
13/29 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki kunnon merkki esim. Prada tai cucci. T.edellinen

En pitäisi nyt Pradaa kunnon merkkinä.

Jos tyttäresi on kiinnostunut laukuista, niin lahja on varmasti juuri sopiva. Mutta anna tyttäresi itse valita merkki ja malli, ellet sitten oikeasti tiedä, mitä hän toivoisi. Ettei käy  niin, että ostat 1000e laukun, josta tyttäresi ei pidä. Jos budjetti on tuo n. 1000e, niin lähtisin katsomaan laukkua esim. merkeiltä  Mulberry, Chloe.

Vierailija
14/29 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin max 300 euron laukun ja loput antaisin rahana. 

Vierailija
15/29 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa merkkilaukkua tonnilla, ainakaan sellaista minkä arvo säilyisi. Esim. Chanelit maksavat yli 3000€, ja niistä voi olettaa ehkä myydessä saavansa omansa pois.

Osta muutamalla tonnilla osakkeita.

Vierailija
16/29 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo lahja kuulostaa, että et arvostaisi tytärtäsi yhtään.. "Kas tässä näin merkkilaukku bimbolle, vaikka valmistuitkin juuri". Mistä hän oikein valmistuu? Jos jostain kosmetologikoulusta niin ehkä sitten on okei, mutta jos vaikka lukiosta niin melestäni ei mikään merkkilaukku sovi lahjaksi! Tai riippuu tietysti myös siitä mitä tyttäresi pyytää..

Tuohan on ihan kiinni siitä, onko se tytär kiinnostunut laukuista vai ei. Ei merkkilaukuista kiinnostuminen ole älykkyydestä kiinni ja lahja on varsin sopiva, jos se on mieluinen. 

Terveisin tuplamaisteri, joka todellakin arvostaa merkkilaukkuja (enkä tarkoita nyt mitään näitä Guess, Kors ym.)

Vierailija
17/29 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako iloita että saa käyttää samaa laukkua "koko elämän"?!

No minulla on merkkilaukkuja, jotka ovat yli 20 vuotta vanhoja (osa peritty äidiltä, osa ostettu joskus opiskeluaikoina) - käytän niitä ilolla edelleen :)

Vierailija
18/29 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o. Laukun sijaan laita sama raha matalakuluisiin osakeindeksirahastoihin, niin 40 vuoden kuluttua se 1000 euroa on itsestään kasvanut suunnilleen 20 000 euroon (korkoa korolle -efektin ansiosta). Samalla voisit opettaa tytölle vähän taloustaitoja (ja ehkä samalla itsellesikin).

Vierailija
19/29 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän noloa antaa tuollainen halpislaukku. Sama kuin antaisi Siwan muovikassin lahjaksi.

Vierailija
20/29 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkilaukutkin tulee joskus tiensä päähän jos käyttää päivittäisenä laukkuna, eri asia jos on "arkilaukku" ja "juhlalaukku" erikseen. Minäkin ostaisin tonnilla tytölle oman osakesalkun.