Kerro etunimesi, arvioin millainen ihminen mahdollisesti olet
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Susanna
Olet kahden nuoren aikuisen lapsen äiti. Olet iloinen ja hurmaava persoona. Työskentelet ahkerasti ehkä ravintola-alalla? Olet naimisissa ollut jo kymmenisen vuotta ainakin. :)
Ap
Haha, ehkä tämä vois olla ainakin jossakin määrin tulevaisuuteni. :D Tällä hetkellä olen parikymppinen, vielä opiskelija ja seurustelen eikä minulla ole lapsia. Se on kyllä totta, että olen iloinen ja kaipa ainakin joidenkin mielestä myös hurmaava. :D Ahkera myös!
Vierailija kirjoitti:
Mimmu
Sinä olet taiteellinen, rastatukkainen, värikkäisiin vaatteisiin pukeutunut 30-40 -vuotias kuvataiteilija tai kotiäiti, jolla on neljä lasta. Lasten nimet ovat erikoisia, itse keskittyjä. Haluat pelastaa maailman.
Vierailija kirjoitti:
Lauri
Sinä olet tunnollinen, hoikahko, vaalea, keski-ikäinen tai vanhempi mies. Olet teknisellä alalla . Sinulla ei ole lapsia eikä perhettä. Harrastat tietokoneella juttuja ja ehkä linujen bongailua.
Vierailija kirjoitti:
Tiina
Sinä olet keski-ikäinen , pyöreähkö lastentarhassa töissä oleva perheellinen äiti. Tykkäät ruuanlaitosta ja seurailet blogeja. Olet vähän tyytymätön elämääsi, ja mietit miten parantaisit sitä.
Vierailija kirjoitti:
Eila
Eila, sinusta tulee lämmin ja mukava olo. Olet ehkä eläkkeellä oleva opettaja tai muu ihmissuhdeihminen. Harrastat kirjojen lukemista, yhteydenpitoa lapsiisi ja sukulaisiisi. Lempivärisi on ruskea. Haluaisit matkustella, mutta jostakin syystä se ei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marika
Olet noin kolmekymppinen perheen äiti. Sinulla on pari lasta. Pidät suurikuvioisista vaatteista ja olet luova. Olet lempeä ja ystävällinen, mutta sinusta löytyy myös napakkuutta tarvittaessa. :)
Ap
"Melkein" oikein =) Olen päälle nelikymppinen neljän (jo ison) lapsen äiti. Pidän yksivärisistä, mustista tai harmaista vaatteista ja olen maailman käytännöllisin ihminen, luovuus minusta kaukana.
Olen kyyninen, joskin ystävällinen. Napakka olen aina, siis ihan aina. Ehkä jopa tyranni jonkun mielestä. =)
Vierailija kirjoitti:
Saija.
Saija, sinä olet vaalea, hento, hiljainen vähän alle 30-vuotias. Olet fysioterapeutti tai vastaava, terveyden tai liikunnan kanssa tekemisissä oleva. Tällä hetkellä sinulla ei ole puolisoa tai perhettä. On ollut, mutta jokin meni pieleen. Älä lannistu, saat vielä ihmissuhteen ja lapsiakin.
Hauskasti osuit oikeaan kaikessa muussa paitsi että en ole eronnut 😊