Isot löllöt riippurinnat
Semmoset ne on, tyhjät pussukat. Ei näytä ees liiveissä hyviltä, kun lörpsähtävät niistä ulos ja mitään kiinteyttä ei ole.
Voiko näille tehä yhtään mitään muuta kuin laittaa silarit? Mitä en aio tehdä.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kannattaisiko isot löllykät leikata kauniimmiksi pienemmiksi, mutta yhä kookkaiksi? voisi tulla arpia ja tunto kadota.
vai kannattaako uskoa tuota, että jotkut miehet pitävät riipuvista löllyköistä oikeasti?
uskotteko että voisin itse alkaa pitää näistä riipuvista rinnoistani joskus? olen näitä inhonnut lapsesta asti.
Kannattaa hankkia kunnon rintsikat ja uskoa, että miehet pitävät isoista löllykkä rinnoista. Valtaosalle miehistä koko on kuitenkin se juttu ja isot rinnat nyt vaan yleensä roikkuvat jossain määrin. Kannattaa olla kiitollinen, asiat voisivat olla huonomminkin, saattaisit olla pienirintainen.
Älä viitsi. Pienet tissit on paljon paremmat kuin isot riiparit!
Vierailija kirjoitti:
Voiko tollasille tisseille itse tehdä yhtään mitään?
Jos osaat nätisti leikata ja ommella niin mikä ettei.
Tee sellaiset hieman pystyt mutta pienet ja kauniit.
mää saisin sun riippurinnat kovettumaan pystyrinnoiksi.
Ei voi. Leikkauta jos ei roikkolöllöt miellytä.
Kannattaa hankkia kunnon rintsikat ja uskoa, että miehet pitävät isoista löllykkä rinnoista. Valtaosalle miehistä koko on kuitenkin se juttu ja isot rinnat nyt vaan yleensä roikkuvat jossain määrin. Kannattaa olla kiitollinen, asiat voisivat olla huonomminkin, saattaisit olla pienirintainen.