Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isot löllöt riippurinnat

Vierailija
05.01.2018 |

Semmoset ne on, tyhjät pussukat. Ei näytä ees liiveissä hyviltä, kun lörpsähtävät niistä ulos ja mitään kiinteyttä ei ole.

Voiko näille tehä yhtään mitään muuta kuin laittaa silarit? Mitä en aio tehdä.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kannattaisiko isot löllykät leikata kauniimmiksi pienemmiksi, mutta yhä kookkaiksi? voisi tulla arpia ja tunto kadota.

vai kannattaako uskoa tuota, että jotkut miehet pitävät riipuvista löllyköistä oikeasti?

uskotteko että voisin itse alkaa pitää näistä riipuvista rinnoistani joskus? olen näitä inhonnut lapsesta asti.

Kannattaa hankkia kunnon rintsikat ja uskoa, että miehet pitävät isoista löllykkä rinnoista. Valtaosalle miehistä koko on kuitenkin se juttu ja isot rinnat nyt vaan yleensä roikkuvat jossain määrin. Kannattaa olla kiitollinen, asiat voisivat olla huonomminkin, saattaisit olla pienirintainen.

Vierailija
62/66 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kannattaisiko isot löllykät leikata kauniimmiksi pienemmiksi, mutta yhä kookkaiksi? voisi tulla arpia ja tunto kadota.

vai kannattaako uskoa tuota, että jotkut miehet pitävät riipuvista löllyköistä oikeasti?

uskotteko että voisin itse alkaa pitää näistä riipuvista rinnoistani joskus? olen näitä inhonnut lapsesta asti.

Kannattaa hankkia kunnon rintsikat ja uskoa, että miehet pitävät isoista löllykkä rinnoista. Valtaosalle miehistä koko on kuitenkin se juttu ja isot rinnat nyt vaan yleensä roikkuvat jossain määrin. Kannattaa olla kiitollinen, asiat voisivat olla huonomminkin, saattaisit olla pienirintainen.

Älä viitsi. Pienet tissit on paljon paremmat kuin isot riiparit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
64/66 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko tollasille tisseille itse tehdä yhtään mitään?

Jos osaat nätisti leikata ja ommella niin mikä ettei.

Tee sellaiset hieman pystyt mutta pienet ja kauniit.

Vierailija
65/66 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mää saisin sun riippurinnat kovettumaan pystyrinnoiksi. 

Vierailija
66/66 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Leikkauta jos ei roikkolöllöt miellytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi