Netflixin yms. paras anti?
En ole ostanut koskaan mitään ohjelmia, joten kertokaa, jääkö minulta jotain näkemättä? Olenko pätevä maapallon tallaaja ilman?
Luen kyllä netistä eri maiden lehdistöjen sivuja, käytän Yle Arenaa ja youtubea. Youtubesta voin katsoa myös ohjelmia ja kuunnella musiikkia. Seuraan blogeja.
Kommentit (9)
Ei ole mainoksia.
Paras anti eli jenkkitarjonta on ikävä kyllä nykyään suljettu. Mutta kyllä Suomi-Netflixkin tarjoaa ihan mukavan kattauksen elokuvia ja sarjoja.
Mun mielestä netflixin tarjonta on tosi suppea.
Jos kirjoitat esim hakuun schwarzenegger niin sieltä tulee joku 3 hänen huonointa leffaa kun todellisuudessa hänellä on kymmeniä leffoja.
Parempi ladata torrentteina.
Näen leffoja ja sarjoja aivan tarpeeksi ilmankin. Olen muutenkin sitä mieltä, että ne korvaavat elämätöntä elämää. Niillä luodaan tunnetiloja, joihin jotkut ihmiset eivät uskaltaisi muuten osallistua. Elämä ruudun ääressä menee siis hukkaan.
ap
Netflixin paras anti on se, että sieltä löytyy loputtomasti lapsia kiinnostavia ohjelmia, jotka voi laittaa pyörimään, kun itseä laiskottaa toimia viihdyttäjänä ja/tai kasvattajana.
Netflix toimii kuin unelma! Otin ekan kerran kesällä sen ja olin aivan innoissani siitä. Kesän jälkeen lopetin ja aloitin jouluna uudestaan ja olen todella pettynyt valikoimaan. Samat sarjat on siellä edelleen eikä ole tullut uusia kausia. Suomen telkkarissa näytetty tosi monista sarjoista samat kaudet aikoja sitten sekä huonoja leffoja.
Harmittaa todella paljon, koska esim. Watsoniin ja katsomoon verrattuna Netflixissä on todellakin ajateltu käyttäjiä. Saa kelattua, ei pätki, kaikki aloitetut ohjelmat on valmiina odottamassa katselun jatkamista jne. En käsitä miksi siellä on niin halvatun huono valikoima?!?
Tässä on sivu josta pääset katsomaan mitä netflix tarjoaa:
Itselle on löytynyt tasaisesti sarjoja joita olen halunnut katsoa. Kannattaa muistaa, että monet sarjat ja elokuvat ovat vain jonkin aikaa näkyvissä
Voi katsella 1kk, ja ei maksa mitään.
Suosittelen mielummin ottamaan HBO:n, kun Netflixin..
Netflixin parhat sarjat on omasta mielestä Breaking bad ja tämän "jatko osa" better call saul Leffat on todella surkeita..
Hbo:lla on monta monta sarjaa mitä katsoa, todella laadukkaasti tehdyt lavastukset yms.
Kaikista huonoin maksullinen on Viaplay.. Siellä on vain vanhoja sarjoja jotka on katsottu moneen otteeseen.. Näillä ei ole mitään "omia sarjoja" kuten hbo:lla ja netflixillä.. Vain muitten jämiä 80-90 ja 2000 luvulta..
Yksi juttu vielä. En seuraa mainoksia ollenkaan. Onko Netflixissä pakollisia mainoksia?
ap