Isot löllöt riippurinnat
Semmoset ne on, tyhjät pussukat. Ei näytä ees liiveissä hyviltä, kun lörpsähtävät niistä ulos ja mitään kiinteyttä ei ole.
Voiko näille tehä yhtään mitään muuta kuin laittaa silarit? Mitä en aio tehdä.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
ette voi väittää, että isot riipparit olisi muka seksikkäät!
katsokaa nyt näitäkin! (kuvassa alastomat tissit)
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS7HksM61EK5k42ldS…
mieluusti tunkisin pääni noiden väiin ;D
Miten te ette osaa lainata oikein?
Vierailija kirjoitti:
Miten te ette osaa lainata oikein?
Välillä lainaukset ei vaan toimi vaikka tekee kaiken niin kuin pitää. Saa nähdä miten tämäkin menee.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät rintsikat vaan kehiin niin se on siinä! Jos näyttää ilman liivejä kauhealta, niin voi voi - eihän niitä näe kuitenkaan muut kuin sinä ja miehesi.
Itselläni on aina ollut isohkot rinnat hoikkuudesta huolimatta, kuppikoko 70e. Eivät todellakaan ole mitkään terhakat, mutta olkoon. Rinnat ei ole mikään pääasia elämässä.
Ymmärrän toki jos rinnat oikeasti vaikeuttaa päivittäistä elämää, silloin leikkaus on varmasti tarpeen. Mutta jos ongelma on vain esteettinen, sitten eri juttu.
Ongelma ei ole vain esteettinen jos/kun se vaikuttaa omaan minäkuvaan ja mielenterveyteen. Silloin se vaikuttaa jokapäiväiseen elämään jopa enemmän kuin puhtaasti fyysinen ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Voiko tollasille tisseille itse tehdä yhtään mitään?
Voi niitä hyväillä, niin kuin muunkinlaisia tissejä...
Vierailija kirjoitti:
No mutta onhan ne, koko on kuitenkin tisseissä pääasia ja naiseuden mitta. .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän yöllä tukevaa toppia, tai kahta jopa, koska en tykkää nukkua liivit päällä. Mullakin on isot löllöttimet.
Jos ap:lla riittää rasvaa, niin voi kohotuttaa/pienetyttää rinnat ja laitatuttaa omaa rasvaa täytteeksi.Se tietenkin sitten maksaa.
Miehet on aika outoja otuksia. Netissä (etenkin täällä) saa kuulla, miten kamalia riippurinnat on, mutta käytännössä ovat pitäneet minunkin lollottimista. Hytkyminen on se juttu.
Ne sopivat liivit ja omien rintojensa arvostus on varmaan ne tärkeimmät asiat kuitenkin. Varmasti tuhannet naiset vaihtaisivat omat rintansa sinun rintoihin. Minustakaan ne eivät kuulosta mitenkään pahoilta verattuna omiini.
N39
Niin, eli naisvaltaisella palstalla saa kuulla riippurintojen olevan kauhea juttu, mutta irl miehet pitävät niistä. Mietihän nyt kaksi kertaa ketkä niitä riippareita täällä oikeasti haukkuvat.
Täällä en ole huomannut kenenkään erityisesti haukkuvan lotkottimia (sen tosiasian toteaminen että riipparit on rumat) ei ole minusta haukkumista. Sen sijaan irl olen nähnyt useammankin miehen kasvoilta ja olemuksesta sen pettymyksen, kun rinnat valahtavat "omalle paikalleen" ja kyllä sen jälkeen fiilis on poissa.
Puolin ja toisin.
N40
Minulla on sama ongelma. En tykkää lainkaan näistä isoista nahkapusseistani, joita pitkä imetys vaan rumensi entisestään. Minulla on nyt vielä huomattavasti ylipainoa, mutta kun laihdutan lisää, pelkään että niistä tulee tosiaan kärpäslätkät. Nuo kuvassa olleetkin olivat mielestäni nätimmät kuin omani, joskin huomattavasti suuremmat. Olin tyytyväisin rintoihini kun ne olivat pienet D-kupit, suhteellisen terhakkaat, kiinteät ja pyöreät. Miehiä eivät ole koskaan haitanneet. Minua itseäni häiritsee enemmän. Olisi kiva jos olisi varaa pienentää ja kohottaa. Ehkä myös omaa rasvaa voisi käyttää niiden täyttämiseen. Niskaongelmia ne aiheuttavat myös kun painavat kuitenkin paljon.
Olen kuitenkin huomannut että niiden rasvaaminen auttaa niitä ainakin tuntumaan paremmalta. Aiemmin hieroinkin niitä myös auttaakseni verenkiertoa. Ehkä se saattaisi auttaa vähäsen, mutta ei se ongelmaa poista. Pitääkin aloittaa uudelleen niiden hierominen, koska se tuntuu mukavalta.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin olen siinä uskossa, että miehet pitävät isoista ja kiinteistä rinnoista. Kyllä ne varmaan ne pitävät isoista riippiksistäkin. Mutta sen tiedän, etteivät ainakaan pidä pienistä.
T. Pienirintainen
Minä taas olen siinä uskossa, ettei koolla ole väliä, kunhan ovat terhakat ja hyvän malliset.
T. Riippurintainen (ja pienirintainen)
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama ja pienennysleikkaukseen pääsisin varmasti kunnalliselle puolelle, jos olisi vaan rohkeutta. Olen miettinyt, saisiko siltä ajalta sairauslomapalkkaa. Niskat, selkä, hartiat kipeänä ja yölläkään ei saa hyvää asentoa. Vaatteet kiristävät vain rintojen kohdalta. Ylipainoa ei ole kuin ehkä 5 kg.
saa normaalin palkan. Itse kävin kunnallisella ja se oli yksi elämäni parhaimmista päätöksistä. Myös ap:n rinnat voidaan varmasti korjata nätiksi ilman silikonejakin. Nahkaa vain poistetaan ja nännipiha nostetaan korkeammalle. Jos on riittävän roikkuvat, voi päästä kunnalliselle vaikka rinnat eivät olisi hirveän kookkaat. Pelkkä rintojen roikkuminen voi aiheuttaa niskasärkyä sekä ihottumaan liivien alla.
Rintojen riippumistaipumusta nuorempana edistää tupakointi sekä lasten saanti, rintojen suuri koko, laihtuminen/lihominen sekä perinnöllisyys (se ihokudoksen laatu), ja liikunta ilman sporttiliivejä. Ja sitten se ikääntyminen alkaa vaikuttaa yli kolmikymppisillä kun estrogeenin väheneminen vaikuttaa ihoon.
Jokaisen naisen rinnat alkavat siten jossain vaiheessa riippua ja niistä katoaa kiinteys. Joillakin riippuu jo nuorena, toisilla vasta sitten vaihdevuosien myötä. Ja jopa suurentavat silikonirinnat alkavat riippua nekin, koska eihän silikoni muuta sitä ihoa mitenkään kiinteämmäksi (päinvastoin, suurentavat silikonit venyttävät rinnan ihoa enemmän).
Rinnat voi toki leikkauttaa, mutta ei se niitä kiinteämmiksi tee ilman implanttia, ja jos ihon elastisuus on kadonnut, niin nekin alkavat riippua jonkun ajan kuluttua. Jos siirtää rintoihinsa omaa rasvaa, useimmilla se ei pysy rinnassa eikä sekään ratkaise iho-ongelmaa. Pienennysleikkaus ja kohotus muuttaa rinnan profiilia, joten rinnoista saadaan joksikin aikaa paremman näköiset. Tosin sama kuin muilla, ihon elastisuuden vähenemisen myötä...
Pienennysleikkausen julkisella saa, jos voidaan osoittaa että rinnoista on vaivaa. Lääkäreillä on tietyt kriteerit, joiden pitää täyttyä. Mm. mitta kaulakuopasta nänniin pitää olla +25 cm, jne. Esteettisesti leikkaus ei kaikilla paranna rintojen ulkonäköä, koska se riippuu vartalonmallista ja ihosta.
Kannattaa miettiä että leikkauksesta jää arvet, jotka toisilla voivat parantua huonosti, jäädä näkyviksi. Lisäksi ne selkä- ja muut vaivat kannattaa ennen leikkaukseen hakeutumista tutkituttaa huolella, koska ne voivat johtua muustakin kuin rinnoista (esim. jokin reumatauti), joten leikkaus voi tuossa tilanteessa vaikeuttaa sairautta.
Jos ei leikkaukseen halua, sitten tärkeintä olisi siis käyttää sporttiliivejä liikunnassa ja valita kunnolliset liivit arkeen. Tietysti tupakoimattomuus, terveellinen ravinto, liikunta (rintalihas!), ja ihonhoito ovat tärkeitä myös.
Jos ap:llä on kohtuullisen isot rinnat suosittelen rintaliiviksi kokokuppista kaariliiviä, jossa on sivutuki tai ainakin ns. kolmen palan kuppi (kuppi koottu kolmesta eri kangaspalasta). Sokoksella on merkkiä Fantasie, heiltä kokeile topattu malli Rebecca tai sitten ym. mainittu sivutuellinen malli Alex.
Liivejä, joissa ei ole sivutukea, mutta jotka voisivat käydä sulle ovat Primadonnan kokokuppi Deauville. Jostain kaupoista (ehkä Sokos) ja verkkokaupoista voi saada myös Elomi-merkkiä, sen Caitlyn malli on okei. Se sopii jos on leveäselkäinen ja isorintainen, eikä selkä ole kovin lyhyt.
Liivit kannattaa sovittaa huolella ja jos omassa peruskoossa tuntuu että roikkuu silti, pitää ensin pukea liivit oikein päälle (muista kumarrus ja kouraisu) sekä säätää ennen liivien päällepanoa ne olkaimet.
Jos omassa peruskoossa ei saa täysin toivomaansa tukea, voi kokeilla numeroa pienempää selänympärystä jossa on yhtä kokoa suurempi kuppi. Esim. jos normaalisti käytät 75G, kokeile 70H:ta.
Tarkista materiaalin laatu ja kestävyys. Ei saisi venyä jo kaupassa kuin purukumi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän yöllä tukevaa toppia, tai kahta jopa, koska en tykkää nukkua liivit päällä. Mullakin on isot löllöttimet.
Jos ap:lla riittää rasvaa, niin voi kohotuttaa/pienetyttää rinnat ja laitatuttaa omaa rasvaa täytteeksi.Se tietenkin sitten maksaa.
Miehet on aika outoja otuksia. Netissä (etenkin täällä) saa kuulla, miten kamalia riippurinnat on, mutta käytännössä ovat pitäneet minunkin lollottimista. Hytkyminen on se juttu.
Ne sopivat liivit ja omien rintojensa arvostus on varmaan ne tärkeimmät asiat kuitenkin. Varmasti tuhannet naiset vaihtaisivat omat rintansa sinun rintoihin. Minustakaan ne eivät kuulosta mitenkään pahoilta verattuna omiini.
N39
Niin, eli naisvaltaisella palstalla saa kuulla riippurintojen olevan kauhea juttu, mutta irl miehet pitävät niistä. Mietihän nyt kaksi kertaa ketkä niitä riippareita täällä oikeasti haukkuvat.
Täällä en ole huomannut kenenkään erityisesti haukkuvan lotkottimia (sen tosiasian toteaminen että riipparit on rumat) ei ole minusta haukkumista. Sen sijaan irl olen nähnyt useammankin miehen kasvoilta ja olemuksesta sen pettymyksen, kun rinnat valahtavat "omalle paikalleen" ja kyllä sen jälkeen fiilis on poissa.
Puolin ja toisin.
N40
Ikäväähän se on, että miesten kriteerit rintojen suhteen on epärealistisen korkealla. Kummallista että joku aikuinen mies luulee, että isot rinnat ei yhtään roikkuisi. Isorintainen voi kuitenkin aina pitää makkarin puolella jotain hepeneitä hiukan tukemassa. Toista se on pienirintaisilla, kun harvemmin edes sinne makkariin asti päästään. Ja kuvittelepa ilme miehen naamalla kun hän näkee ensimmäisen kerran että rintsikoista paljastuukin pikku ketunnokat.
T.pienirintainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N39
Puolin ja toisin.
N40
Ikäväähän se on, että miesten kriteerit rintojen suhteen on epärealistisen korkealla. Kummallista että joku aikuinen mies luulee, että isot rinnat ei yhtään roikkuisi. Isorintainen voi kuitenkin aina pitää makkarin puolella jotain hepeneitä hiukan tukemassa. Toista se on pienirintaisilla, kun harvemmin edes sinne makkariin asti päästään. Ja kuvittelepa ilme miehen naamalla kun hän näkee ensimmäisen kerran että rintsikoista paljastuukin pikku ketunnokat.
T.pienirintainen
Peitä kuule ihan vaan ne omat ketunnenäsi jollain h*lvetin hepeneillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N39
Puolin ja toisin.
N40
T.pienirintainen
Peitä kuule ihan vaan ne omat ketunnenäsi jollain h*lvetin hepeneillä.
Ihan mielelläni voisin kuule vaikka tehdäkin niin, jos semmoiseen tilanteeseen pääsisin.
T. pienirintainen
Oli ne minkänäköiset tahansa, niin isot löllykät tuntuu mukavilta käsissä. Niitä voi leipoa, helliä, paijata, suukotella.
Vierailija kirjoitti:
Oli ne minkänäköiset tahansa, niin isot löllykät tuntuu mukavilta käsissä. Niitä voi leipoa, helliä, paijata, suukotella.
kannattaisiko isot löllykät leikata kauniimmiksi pienemmiksi, mutta yhä kookkaiksi? voisi tulla arpia ja tunto kadota.
vai kannattaako uskoa tuota, että jotkut miehet pitävät riipuvista löllyköistä oikeasti?
uskotteko että voisin itse alkaa pitää näistä riipuvista rinnoistani joskus? olen näitä inhonnut lapsesta asti.