Tapaan huomenna henkilön, joka päätti, että minua ei palkata
Ja. Ielä aika törkeästi pätvyysarviot ohittaen. Kyseessä ala, jolla kaikki vähänkään tärkeämmät henkilöt tuntevat toisensa ja joutuvat tekemään yhteistyötä. Mekin siis tunnemme etukäteen ja joudumme toimimaan yhdessä. Varsinaisen yhteistoiminnan lisäksi joutunen viettämään pari tuntia junassa näiden kanssa. Ei auta kuin selvitä. Mutta miten siitä vähimmällä selviäisi?
Kommentit (29)
Minä olen vastaavassa tilanteessa ollut aivan helvetin hyvä. Eli olin tosi mukava, professionaali ja edustava. En mitenkään osoittanut, että vitutti kuin pientä oravaa ja välillä piti käydä vessassa kiroilemassa ja hakkaamassa päätä lavuaariin.
Kävikin niin, että minut voittanut hakija ei selvinnyt työssä, joutui ulkokehälle ja kysyivät minua sittenkin tähän duuniin. En mennyt. Hähhää.
Miten olette päässeet katkeruudesta eroon, jos teitä on kohdeltu epäoikeudenmukaisesti?
Odota vain, asemanne voivat jonain päivänä olla toisinpäin. Suhtaudu vain rauhallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko sulle vahingossa yksi a liikaa otsikon alkuun?
Heh. Olin kyllä hetken aikaa aika vihainen.
Mut ei. Lähinnä mietin, että onko jotain tapaa sanoa niille, että se, joka tässä on nolo, en ole minä - mulla on jo jotain parempaa luvassa, vaikka siitä ei vielä voi puhua.
Jos sinulla kerran on jotain paljon parempaa luvassa, niin miksi olet edelleen näin katkera siitä, että sinua ei tuohon huonompaan tehtävään palkattu?
Vierailija kirjoitti:
Miten olette päässeet katkeruudesta eroon, jos teitä on kohdeltu epäoikeudenmukaisesti?
Eihän ap:ta ole epäoikeudenmukaisesti kohdeltu. Tehtävään vain palkattiin joku sopivampi/parempi tai vähemmän ylimielinen.
Vaikuttaa siltä, että rekrytoija pelasti jonkun yrityksen nyt ihan kunnon psykopaatilta. Ja ovat hyvin kiitollisia rekrytoijalle.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, että rekrytoija pelasti jonkun yrityksen nyt ihan kunnon psykopaatilta. Ja ovat hyvin kiitollisia rekrytoijalle.
Miksi lyöt lyötyä?
Jos kerran piirit ovat pienet, käyttäydyt asiallisesti ja ystävällisesti. Toki voit myöntää olevasi pettynyt, mutta ei muuta. Pienissä piireissä nimittäin sana kiirii nopeasti ja jos nyt osoitat jotain epämiellyttävää tai epäasiallista käytöstä, se voi olla vastassasi, kun seuraavan kerran haet jotain alan työpaikkaa.