Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uupunut yh äiti kaipaa vertaistukea!

Vierailija
04.01.2018 |

Tsempatkaa, antakaa vinkkejä tai sympatiaa, mä oon nyt ihan finaalissa.

Olen kahden lapsen yksinhuoltaja, minulla on haastava työ ja lapset haastaa. Olen ihan loppu ja väsynyt ja alakuloinen. Mies lähti kaksi vuotta sitten toisen naisen matkaan, tavallaan olen siitä yli päässyt mutta kai nää sydänsurutkin vie voimavaroja. Lisäksi arvottomuuden tunteet yhdistettynä satunnaisiin miessuhteisiin eivät varmaan ole psyykeelle hyväksi. Nyt tosin olen ollut niin kiinteästi lasten kanssa ettei miehiä ole ehtinyt tapaamaan, onneksi.
Miten te arjen puurtajat jaksatte tätä yksinäisyyttä ja vastuuta? Ystäviä on mutta heillä omat menonsa, vanhemmat auttaa kun ehtii. Eli tosi harvoin. En tiedä kumpi on pahempaa, tää konkreettinen yksin rämpiminen arjessa vai jatkuva hyljätyksi tuleminen joka suunnasta.
Pahoittelut sekavasta tekstistä, piti vaan saada avautua johonkin..

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen lisää vielä, että olen unohtanut miehet toistaiseksi. Olisihan se ihanaa, jos rinnalla olisi joku mutta en jaksa mitään treffailuja eikä siihen olisi aikaakaan. Olen käynyt niin monilla treffeillä elämäni aikana , että tiedän jo miten turhauttavaa se on. Minulla on onneksi pari ystävää joiden kanssa jutella avoimesti lapsiin liittyvistä asioista ja saan purkaa mieltäni heille ja tietysti hekin minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi