mies ei tee vasektomiaa vaikka nainen monisairas
Mitä ajattelette? Naisella kamalasti sairauksia, veritulppia yms. Kohtua ei voi leikata pois yms. Mies kieltäytyy sterilisaatiosta alati. Lapset jo tehty.
Nainen hehkuttaa alati mulle, miten upea mies on ja hyvä kokkaamaan. Ystävä siis.
Kommentit (12)
Ei kenenkään tarvitse suostua sterilisaatioon tai vasektomiaan siksi, että puoliso vaatii. Oma halu pitää olla.
Ei tietenkään tarvitse mennä. Jokainen päättää omasta kehostaan itse.
No miksi tämä nainen ei tee sterilisaatiota kerta on monisairas? Ei siihen kohtua tarvitse poistaa.
Miksi pitäisi tehdä sterilisaatio kummallekaan?
Mies voi vielä haluta lapsia ja saadakin kunhan se monisairas vaimo heittää veivinsä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelette? Naisella kamalasti sairauksia, veritulppia yms. Kohtua ei voi leikata pois yms. Mies kieltäytyy sterilisaatiosta alati. Lapset jo tehty.
Nainen hehkuttaa alati mulle, miten upea mies on ja hyvä kokkaamaan. Ystävä siis.
Mihin tämä liittyy? väheneekö miehen upeus ja kokkaustaito jotenkin jos kieltäytyy sterilisaatiosta?
Nyt meni vähän munilleen tämä miestenhalveksumiseksi aloitettu ketju. Ei oikein uponnut porukkaan niinsanotusti.
lääkärit kieltäneet sterilisaation.
ap
mulla on varmaan väärät kuvitelmat rakkaudesta ja toisen kunnioittamisesta.
ap
Vierailija kirjoitti:
lääkärit kieltäneet sterilisaation.
ap
Millä perusteella?
Sterilisaation lisäksi naiselle on nykyisin olemassa paljon monia, pitkäaikaisia ehkäisykeinoja, kuten ihonalaiset kapselit, laastarit, kierukka ilman hormoneita. Miehen kastraatio on vain teknisesti paljon helpompi, pysyvä toimenpide.
Vierailija kirjoitti:
mulla on varmaan väärät kuvitelmat rakkaudesta ja toisen kunnioittamisesta.
ap
Se monisairashan siinä ei sitten rakasta eikä kunnioita kumppaniaan, jos ei ymmärrä, ett hänen itsensä kuoltua miehen elämä voi jatkua, ja ehkä mies voi haluta lisää lapsiakin.
Ehkä pariskunta sen ymmärtääkin. Mutta ap ei ymmärrä rakkaudesta mitään eikä myöskään toisen parisuhteiden kunnioittamisesta.
No miksi se pitäisi tehdä vaikka toinen mätänisi elävältä? Jokainen vastaa omasta kehostaan itse.