Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies ei tee vasektomiaa vaikka nainen monisairas

Vierailija
04.01.2018 |

Mitä ajattelette? Naisella kamalasti sairauksia, veritulppia yms. Kohtua ei voi leikata pois yms. Mies kieltäytyy sterilisaatiosta alati. Lapset jo tehty.

Nainen hehkuttaa alati mulle, miten upea mies on ja hyvä kokkaamaan. Ystävä siis.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi se pitäisi tehdä vaikka toinen mätänisi elävältä? Jokainen vastaa omasta kehostaan itse.

Vierailija
2/12 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenenkään tarvitse suostua sterilisaatioon tai vasektomiaan siksi, että puoliso vaatii. Oma halu pitää olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään tarvitse mennä. Jokainen päättää omasta kehostaan itse.

Vierailija
4/12 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi tämä nainen ei tee sterilisaatiota kerta on monisairas? Ei siihen kohtua tarvitse poistaa.

Vierailija
5/12 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi tehdä sterilisaatio kummallekaan? 

Vierailija
6/12 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi vielä haluta lapsia ja saadakin kunhan se monisairas vaimo heittää veivinsä.

Vierailija
7/12 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ajattelette? Naisella kamalasti sairauksia, veritulppia yms. Kohtua ei voi leikata pois yms. Mies kieltäytyy sterilisaatiosta alati. Lapset jo tehty.

Nainen hehkuttaa alati mulle, miten upea mies on ja hyvä kokkaamaan. Ystävä siis.

Mihin tämä liittyy? väheneekö miehen upeus ja kokkaustaito jotenkin jos kieltäytyy sterilisaatiosta?

Vierailija
8/12 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meni vähän munilleen tämä miestenhalveksumiseksi aloitettu ketju. Ei oikein uponnut porukkaan niinsanotusti.

Vierailija
9/12 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkärit kieltäneet sterilisaation.

ap

Vierailija
10/12 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on varmaan väärät kuvitelmat rakkaudesta ja toisen kunnioittamisesta.

ap

Vierailija
11/12 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lääkärit kieltäneet sterilisaation.

ap

Millä perusteella?

Sterilisaation lisäksi naiselle on nykyisin olemassa paljon monia, pitkäaikaisia ehkäisykeinoja, kuten ihonalaiset kapselit, laastarit, kierukka ilman hormoneita. Miehen kastraatio on vain teknisesti paljon helpompi, pysyvä toimenpide.

Vierailija
12/12 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mulla on varmaan väärät kuvitelmat rakkaudesta ja toisen kunnioittamisesta.

ap

Se monisairashan siinä ei sitten rakasta eikä kunnioita kumppaniaan, jos ei ymmärrä, ett hänen itsensä kuoltua miehen elämä voi jatkua, ja ehkä mies voi haluta lisää lapsiakin. 

Ehkä pariskunta sen ymmärtääkin. Mutta ap ei ymmärrä rakkaudesta mitään eikä myöskään toisen parisuhteiden kunnioittamisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän