Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet & Naiset: Miltä tuntuu naida halutonta kumppania?

Vierailija
04.01.2018 |

Mulla ei oo kokemusta omasta eikä kumppanin haluttomuudesta, mutta kun täällä yllättävän moni sellaisesta kirjoittaa ja siltikin silloin tällöin "saavat" seksiä tuolta haluttomalta puolisoltaan, niin miten nuo harvat kerrat ylipäänsä saavat alkunsa, kun ilmeisesti vongatakaan ei jaksa? Eli vonkaako sitä kumminkin ja joskus tsäkällä onnistaa? Vai ehdottaako haluton kumppani kuitenkin itse joskus?

Ja millaista tuollainen seksi sitten on: onko intohimoa ja voimakasta rakkauden tunnetta ja toisen nautinnon haluamista, vai onko se jokin tekninen suoritus ilman tunteita?

Ja kiinnostaa tietää myös, että onko joillakin seksielämä virinnyt uuteen normaaliin kukoistukseen esim vuoden seksittömyyden jälkeen vai onko vuoden seksittömyys käytännössä jo varma merkki siitä, että seksielämä jää max 1-2 kertaan vuodessa loppuiäksi?

Mietin vaan, kun olen nyt sinkku, että jos itsekin löydän uuden kumppanin, joka lopulta osoittautuukin haluttomaksi tai vähähaluiseksi, niin olisiko vuoden hiljaiselon jälkeen edes käytännössä enää todennäköistä virittää seksielämä taas normaaliksi? Nimittäin sellaiseen kohtaloon mä en voisi itse tyytyä, vaikka ymmärrän kyllä, että joillekin seksi ei ole niin tärkeä kuin mulle. Mulle se on isoimpia rakkaudenosoituksia ja hellyyden lähde, en vaan halua ikinä kuvitellakaan elämää ilman säännöllistä ja antoisaa seksiä, jossa molemmilla tunteet mukana. Väsyneinäkin, ja nimenomaan silloin ❤️

Mielenkiintoinen ilmiö, eikä pelkästään niiden moninaisten haluttomuuden syiden vuoksi, vaan myös ihan tältä käytännön kannalta ja siksi toivon, että jotkut teistä avautuvat kunnolla tästä tärkeästä aiheesta 😊

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessäoloa takana reilu kymmenen vuotta ja läheisyyttä meillä on runsaasti. Viihdytään yhdessä ja rakastetaan toisiamme mutta vaimon seksihalut on nollassa. Seksi silloin kun sitä on tapahtuu pääasiassa lähetyssaarnaaja-asennossa. Puoliso makaa passiivisena alla silmät kiinni ja odottaa homman päättymistä. Avustettu itsetyydytys on varmaan oikea sana kuvaamaan hommaa. Pahalta tuntuu henkisesti, aivan kuin hyväksikäyttäisit toista ihmistä.

Vierailija
22/23 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu 12v yhdessä, pari lasta. Kuiva kausi kesti pari vuotta molempien synnytysten jälkeen mutta kun hormonitoiminta normalisoitui niin halutkin palasi. Viimeisen vuoden aikana seksi on ollut parempaa kuin ikinä vaikka määrällisesti ei olekaan vilkkainta aikaa elämässä, vähintään kerran viikossa kuitenkin. Ollaan puhuttu haluttomuudesta silloin kun se oli ajankohtaista ja kumpikaan ei stressannut vaan sovittiin että seuraillaan tilannetta. Ollaan pystytty puhumaan asioista rehellisesti ja ilman turhaa tuomitsemista/syyttelyä/loukkaantumista koko suhteen ajan, uskon että sillä on ollut suuri vaikutus. Seksielämän elvyttäminen vaatii molempien panosta mutta mahdollista se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietippä että puukasa on ulkona ja kohta alkaa sataa pitää  vaan lähteä ja thdä se homma nopiaan pois

sama seksissä jos ei haluta niin nopsaan vatkaa munasta m'ällit irti ja se on siinä

tosin muija ei viitsi imeä munaa kuten alkuaikoina muttenpa minäkään tee mitään vastavuoroisesti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi