Pisin aikasi parisuhteessa ilman seksiä?
Kommentit (23)
Kolmisen vuotta. Minun haluttomuudesta johtui. Haluttomuuteni taas johtui siitä, että en saanut. Koskaan. Se suhde päättyi eroon. Nyt olen uudessa suhteessa. Tein juuri tuon peräkkäiset orgasmit -aloituksen.
2 viikkoa , kahdesti. Kerran miehen haluttomuudesta johtuen ja kerran mun keskenmenon takia.
Pitkässä avioliitossa max 2-3 viikkoa muutaman kerran: synnytykset ja miehen väsymys.
Lasten syntymien jälkeen vaihtelevasti 6-10kk.
Muistaakseni 7v. Ja nyt alkoi taas samalainen putki ilmeisesti, koska ed. kerrasta on nyt 2,5v.
Ja siis edelleen saman kanssa olen. Mietin vain, että miksi...
6 viikkoa korjausleikkauksen jälkeen, kun synnytysten jälkiä korjattiin. Synnytysten jälkeen 2-3viikkoa.
Muutaman kerran 2-3 vkoa synnytyksien jälkeen viimeisen 42 vuoden aikana. Ei voi valittaa. Hieno vaimo.
Seksiä oli tammikuussa, seuraavan kerran toukokuussa, elokuussa sitten erottiinkin. =D Ei tietenkään tästä asiasta johtuen, mutta kun ei sitäkään parisuhdeliimaa ollut, niin oli siitä aika helppo sitten lopulta lähteä. Miehen haluttomuudesta johtui.
2 kk aina vähän väliä ainakin kuukausi.. syynä naisen masennus ja stressi. Itse jaksan stressiä paljon paremmin kunhan saa seksiä
Max. 1kk. En tajua, miten voi olla ilma seksiä kuukausia, vuosista puhumattakaan. Itse runkkaan useamman kerran päivässä + seksit päälle. Lähtisin kävelee aivan varmasti suhteesta, jos nainen ei antaisi moneen kuukauteen yms. Viimeisissä parinvaihdoissa olenkin tähän kiinnittänyt huomiota, että miten lahna ja laiska nainen on, vai onko kiinnostunut seksistä myös "itsensä vuoksi".
M35_2 kirjoitti:
Max. 1kk. En tajua, miten voi olla ilma seksiä kuukausia, vuosista puhumattakaan. Itse runkkaan useamman kerran päivässä + seksit päälle. Lähtisin kävelee aivan varmasti suhteesta, jos nainen ei antaisi moneen kuukauteen yms. Viimeisissä parinvaihdoissa olenkin tähän kiinnittänyt huomiota, että miten lahna ja laiska nainen on, vai onko kiinnostunut seksistä myös "itsensä vuoksi".
Ja joskus vaan miestä ei paljon naisen nautinnot kiinnosta. Sama nainen saattaa olla haluton yhdessä ja himokas toisessa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
M35_2 kirjoitti:
Ja joskus vaan miestä ei paljon naisen nautinnot kiinnosta. Sama nainen saattaa olla haluton yhdessä ja himokas toisessa suhteessa.
Paljon mahdollista, silloin täytyy laittaa mietintämyssy päälle tai erota. Elämä on liian lyhyt puutteessa elämiseen.
M35_2 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35_2 kirjoitti:
Paljon mahdollista, silloin täytyy laittaa mietintämyssy päälle tai erota. Elämä on liian lyhyt puutteessa elämiseen.
Kuinka helppoa mielestäsi on erota jos pieni lapsi?
Vierailija kirjoitti:
M35_2 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35_2 kirjoitti:
Eroaminen on helppoa . Arki eron jälkeen henkisesti helpompaa, käytännön asioiden houeamusen osalta vaikeampaa.
Ehkä kuukausi, en muista tarkasti. Silloin kun oli pikkulapsia ja vaimoa ei jaksanut/huvittanut.
Hanki hyvä ihminen vakipano, saat silloin kun huvittaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35_2 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35_2 kirjoitti:
Eroaminen on helppoa . Arki eron jälkeen henkisesti helpompaa, käytännön asioiden houeamusen osalta vaikeampaa.
Ei eroaminen ole mahdollista jos kumpikaan ei halua muuttaa eikä olla erossa lapsesta.
Viime kerrasta jo 8,5 vuotta. Avoliitossa 18 v.
3 lasta x pari viikkoa ilman yhdyntää. Oli meillä silloinkin muuta hellyyttä ja annoin miehelle suikkareita.
1v5kk, miehen.
Viimevuonna naitiin 1x, saas nähdä paukahtaisko 0 mittariin tänävuonna.