Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko täällä on kokemuksia synnytyksestä Espoon uudessa sairaalassa?

Vierailija
04.01.2018 |

Millainen kokemus? Synnytän siellä keväällä ja jännittää. Edellinen synnytys vuonna15 sujui sinänsä hyvin, mutta se os.6 oli ihan kauhea! Ei siis oltu perhehuoneessa vaan 4heng huoneessa, en saanut nukuttua siellä yhtään ja kätilöt olivat tosi tumpeitä,kiireiisä ja työhönsä kettuuntuniet?

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan ole kotiutuneet vielä. Eikö sinne alettu ottamaan synnyttäjiä vasta tiistaina?

Vierailija
2/92 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUS on päättänyt, että Jorvin synnytyspuolen sektiot tehdään jatkossa ­kätilöavusteisina. Kätilöt korvaavat leikkaus- ja anestesia­hoitajien työt synnytyssali­työnsä ohessa tämänhetkisen suunnitelman mukaan toukokuussa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnäreiden tilalle tulee laboratoriot. Mä luulin,että osastos siirtyy uuteen taloon ja synnytykset hoidetaan vanhassa osassa, mutta näemmä koko hela hoito on siirtynyt sinne uuteen osaan.

Vierailija
4/92 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hus:n nettisivuilla kyllä vielä ohjataan synnytäjät vanhaan paikkaan.

Vierailija
5/92 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan ole viel synnyttäny siel?muaki kiinnostaa,la 3/18!!

Vierailija
6/92 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HUS on päättänyt, että Jorvin synnytyspuolen sektiot tehdään jatkossa ­kätilöavusteisina. Kätilöt korvaavat leikkaus- ja anestesia­hoitajien työt synnytyssali­työnsä ohessa tämänhetkisen suunnitelman mukaan toukokuussa....

Ei voi olla totta! Kätilön ja anestesiahoitajan työt ovat aivan erilaisia. Ei kätilö voi toimia anest.hoitajana ilman monen vuoden koulutusta. Onko tässä joku kuppanen pikakoulutus-systeemi vai mikä? En usko tuohon, että HUS voisi näin vaarantaa äidin ja lapsen hengen. Älkää käsittäkö väärin: kätilö on huippuammattilainen synnytyksen hoidossa, muttei tosiaankaan leikkaussalissa.

Vierailija
7/92 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun (toimipaikka?) koulutuksen saavat ja palkka nousee noin 100€/kk. En kyllä mielelläni joutuisi sektioon kätilön kanssa..

Vierailija
8/92 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
9/92 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä espoolaiset pyöri aaveella?

Vierailija
10/92 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörii mut ei ole vauvaa nyt :(

Vierailija
11/92 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihan hukassa vaikka pitäs pian mennä synnärille, laskettu aika kun kuun lopussa :D

Mua ollaan vissiin kirkkonummelta kuitenkin lykkäämässä naikkarille eikä espooseen, mutta jos kiire tulee niin aattelin kyllä sinne espoon uuteen sairaalaan hakeutuu vaikka jorviin vielä ohjataanki ja neuvolassakin jorvista puhuttu koko ajan eikä sanaakaan siitä että siellä ei vieläkin sais pusertaa ulos.

Vierailija
12/92 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olin ainakin vielä vanhalla puolella

Vierailija
13/92 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se uus sairaala siis on? 

Vierailija
14/92 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vanhan Jorvin vieressä on se uusi sairaala. Onpas sekavaa...!

Vierailija
15/92 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo just joulukuussa synnytin Matinkylän sairaalassa! Ihan kiva kokemus muuten, vähän rauhatonta ja erikoinen ratkaisu se oranssi väri kaikkialla. Eli Espoon uusi sairaala korkattu!

Vierailija
16/92 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ihan hukassa vaikka pitäs pian mennä synnärille, laskettu aika kun kuun lopussa :D

Mua ollaan vissiin kirkkonummelta kuitenkin lykkäämässä naikkarille eikä espooseen, mutta jos kiire tulee niin aattelin kyllä sinne espoon uuteen sairaalaan hakeutuu vaikka jorviin vielä ohjataanki ja neuvolassakin jorvista puhuttu koko ajan eikä sanaakaan siitä että siellä ei vieläkin sais pusertaa ulos.

Onko siellä uudella puolella sitten vaan entisen Kättärin synnyttäjät? Jorvi hoitaa omansa ja naikkari omansa? Onkohan siellä siis kaksi synnyttäjien vastaanottoa vai vaan yksi, mutta ohjaavat jonkun ohjeistuksen mukaan osan vanhaan ja osaan uuteen paikkaan?

Ei kai sitä siten supistuksissa paljon enää ala valittaa,että kumpaan taloon sitä ähisemään pääsee...

Vierailija
17/92 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään olin ainakin vielä vanhalla puolella

Onnea!

Vierailija
18/92 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan mihin joudutaan. Mulla synnytys voi olla nyt koska vain, kun mennään jo yli rv 41. Jorvissa olisi tarkoitus synnyttää.

Vierailija
19/92 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsotaan mihin joudutaan. Mulla synnytys voi olla nyt koska vain, kun mennään jo yli rv 41. Jorvissa olisi tarkoitus synnyttää.

Mitä ne on neuvolassa sanoneet? Soitatako siis siihen vanhaan puh numeroon ja menet Turuntie 150 osoitteeseen?

On aika hurjaa, että synnyttämään pitäs mennä, mutta ei hajuakaan mihin...?!

Onnea loppumetreille ja rutistukseen!

Vierailija
20/92 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne on neuvolassa sanoneet? Soitatako siis siihen vanhaan puh numeroon ja menet Turuntie 150 osoitteeseen?

On aika hurjaa, että synnyttämään pitäs mennä, mutta ei hajuakaan mihin...?!

Onnea loppumetreille ja rutistukseen!

Mulla on synnärin numero. Eiköhän ne sieltä osaa ohjata mut oikeaan paikkaan, kun hetki tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi