Nainen, voisitko seurustella miehen jolla olisi sellainen menneisyys/tausta, että ei hätkähdä mitään?
Kykenisi toimimaan kylmän rauhallisesti, vaikka aseistautunut psykopaatti kävisi päälle tai miehelle rakas ihminen olisi sidottu tikittävään pommiin joka pitäisi purkaa tai muuten räjähtää. Toisin sanoen pystyisi selviytymään tuollaisista tilanteista.
Kommentit (47)
Sen verran hämärältä kuulostaa että ei kiitos.Hanki ap joku järkevämpi harrastus.
Vierailija kirjoitti:
En tarkoittanut etteikö tuollainen mies tunstisi myötätuntoa vaan sitä että ei mene paniikkiin vaarallisissa tilanteissa. Kykenee siis ns. laittamaan tunteensa pois päältä siksi aikaa että saa pelastettua vaikka jonkun itselle rakkaan ihmisen. Ap
Pystyisin seurustelemaan tällaisen kanssa, olen itse samanlainen. Ammatiltani olen ensihoitaja, hyödyksi töissä kun mikään ei hätkäytä :)
Itseltä hävisi tuo ominaisuus, kun sain lapsia. Nro 37
Mä en pelkää mitään. Siltikään naiset eivät lämpene.
Vierailija kirjoitti:
Ei se musta itsestäni yhtään sen hienompaa ihmistä tekis.
Sulle on sama, luikkiiko pakoon vai puollustaako läheisiään vaaran uhatessa?
Se komea erikoisjoukkojen sotilas jenkeistä on varmaan jo ostamassa lentolippuja tullakseen sua tapaamaan. Mutta saadakseen tullattua pomminpurkukittinsä Suomeen, hän tarvitsee Suomessa vakinaisesti asuvalta ihmiseltä vakuuden, joka maksetaan Suonen tullille Western Unionin kautta. Vastaanottajatiedot salataan mafialta ja rahansiirto feikataan kulkemaan Freetownin kautta. Älä vaan tee aiheesta mitään kyselyjä tai nettihakuja, koska mafia saattaa päästä kiinni puuhiisi. Just trust me, koska mulla on Pepsodent-hymy, honey!
Tämä ja sitten sekin et ehtiikö ajoissa, lapsi saa tilanteesta traumoja jokatapauksessa. Saattaahan se kidnappaaja tehdä niille panttivangeille vaikka mitä, psykopaatti kun on. Pahimmillaan kuolis kaikki. Hyi olkoon, en suostuis seurustelemaan!