Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä h*lvettiä? DHL-toimitus jo 2 kertaa väärään aikaan!

Vierailija
04.01.2018 |

Alun perin sain tiistaina tekstiviestin että toimitus on tänään. Soitin asiakaspalveluun ja sanoin että haluaisin että se toimitetaan illalla klo 17-21. Virkailija katsoi järjestelmästä että minun osoitealueelleni tuote toimitetaan muutenkin vasta illalla, että asia on ok. No, mitä kävikään? Ollessani töissä puhelimeni soi klo 13 että ovat oveni edessä, olenko paikalla? Arvatkaa olenko.

Sitten menin DHL verkkosivuille jossa pystyi itse muuttamaan toimitusmuotoa- ja aikaa. Toivoin toimitusta tälle päivälle ilta-aikaan (17-21). Puhelimeni soi ÄSKEN että olenko kotona :D Aivan koomista. Satuin onneksi olemaan kotona poikkeuksellisesti, joten sain tuotteen. Mutta miten on mahdollista että eivät ollenkaan seuraa sitä milloin asiakas on toimituksen tilannut? Tuovat tuotteen milloin sattuu.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/4 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin tästä syystä hain oman pakettini itse sieltä DHL:n hakupisteeltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tieto ei vissiin kulje vaan kuskit suhaa listaa läpi 24/7? Toi kuulostaa ahkeran ensiluokkaiselta palvelulta verrattuna esim. Postiin :D

Terveisin tänään marraskuussa lähetetyn paketin saanut - Suomen sisällä

Vierailija
4/4 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama meno PostNordilla/DPD:llä - toivat kaksi kertaa väärään aikaan ja kolmannen kerran eivät tulleet lainkaan sovittuna aikana. Kävin hakemassa paketin omalla autolla heidän noutopisteestä. Tämän jälkeen en ole tilannut mitään yrityksestä, joka toimittaa Postnordilla tai DPD:llä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan