Sini Ariell näpäyttää arvostelijoitaan - kertoo juopotelleensa miehensä kanssa: ” Ja kyllä Suomen kansa, vedettiin kuulkaa lärvit yhdessä”
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteleeko se, että täällä koko Suomen kansa seuraa herkeämättä hänen edesottamuksiaan? Suuret on luulot. Voi voi.
Itse asiassa näköjään seuraa. ;) Kun heti pärähtää vauva.fi ketjuista kuumaksi ja Iltis repii otsikoita, jos hän sanoo jotain ns. poliittisesti epäkorrektia. Hänellä sentään ne kommentit ovat jalostuneempia kuin vaikkapa etelänaapurimme rouva Saagimilla, jolla ne monesti oli vain jotain loukkaavia heittoja lähinnä.
Ei tää palsta tai Iltiskään silti kata Suomen KOKO kansaa. Tarkkuutta nyt siihen luetun ymmärtämiseen.
Yllättävän vähän tässäkin aloituksessa sivuja. Se edellinen "sini kohu" keräs parissa tunnissa pitkälti toistakymmentä sivua.
Kyse onkin vain (pienimuotoisesta) some-kohusta - ei koko kansan mediakohusta. Tosin nuoremmat sukupolvet roikkuvat somessa lähes jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Kertonut kaikille vihaavansa elämäänsä. Sen saa lukea myös lapsi, kun saa lukutaidon.
Mut hei sehän oli sarkasmia! :D
Harmi, kun ei osannut sarkastisesti kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi kaipaa ja tarvitsee suorapuheisia totuudentorvia. *respect* ja *yläpeukku*
Olen samaa mieltä. Muttei me Sinin kaltaisia bimboilevia hysteerikkoja kaivata.
Toisaalta ei jonkun harmaan ja puisevan tavistädin mielipiteitä kuunneltaisi samalla hartaudella ja innolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteleeko se, että täällä koko Suomen kansa seuraa herkeämättä hänen edesottamuksiaan? Suuret on luulot. Voi voi.
Itse asiassa näköjään seuraa. ;) Kun heti pärähtää vauva.fi ketjuista kuumaksi ja Iltis repii otsikoita, jos hän sanoo jotain ns. poliittisesti epäkorrektia. Hänellä sentään ne kommentit ovat jalostuneempia kuin vaikkapa etelänaapurimme rouva Saagimilla, jolla ne monesti oli vain jotain loukkaavia heittoja lähinnä.
Ehkäpä hän jalostaa kommenttinsa jaloviinalla.
Olen samaa mieltä. Muttei me Sinin kaltaisia bimboilevia hysteerikkoja kaivata.