Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin nainen pyysi miestäni vaihtamaan autoonsa renkaat kun hän ei osaa, mies suostui

Vierailija
04.01.2018 |

Kuulemma viikonloppuna vaihtaa tämän naisen renkaat ja saa vastineeksi itse leivotun tiikerikakun. Kuvittelenko vai onko tässä jotain epäilyttävää?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se

Vierailija
2/23 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todellakin! Ei varmasti leivo itse vaan ostaa kaupasta. Tarkista ennen kuin lyöt sen kahvipöytään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mekin naapureita autetaan tarvittaessa.

Mitäs outoa siinä on?

Taidat potea luulotautia.

Vierailija
4/23 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on mitään epäilyttävää.

Jos tuollainen palvelusten pyytäminen toistuu, niin voi alkaa epäillä.

Renkaiden vaihto ei vain oikeasti kaikilta onnistu ja suju.

Vierailija
5/23 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai, jos ei tosiaan osaa renkaita vaihtaa. Mutta vähän kyllä huvittaa, ei se nyt mitään ydinfysiikkaa ole 😂

Vierailija
6/23 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tuossa muuta ihmettele kuin sitä että on aika erikoinen aika renkaanvaihdolle.

Vierailija
7/23 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten vielä toisessa ketjussa sanotaan, että miehet ei auta naisia. Höh

Vierailija
8/23 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tekisi vaihtoa tiikerikakusta, mutta jos naapurin nainen osaa ottaa suihin paremmin kuin ap. niin se kyllä kelpaisi.

Mies

Vierailija
9/23 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä tuossa muuta ihmettele kuin sitä että on aika erikoinen aika renkaanvaihdolle.

Minä ostin viikko sitten uudet renkaat ja vaihdoin ne nyt viikonloppuna. 

Vierailija
10/23 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syksyllä alle laitettu viimeisiä vetelevät renkaat, ja sitten tullut tulokseen, että tarvitsee uudet? Rengas mennyt rikki ja uusii koko nakkisarjan samalla? Ostanut auton ja siinä ollut huonot talvirenkaat? Jne...

Vierailija
11/23 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ap:lla mennyt pahasti puurot ja vellit sekaisin, eli tässä tapauksessa renkaanvaihto ja naiminen. Ei se naapurin rouva kuitenkaan vastineeksi piparia tarjonnut, vaan kakkua. Eli kysymys on sinun avuliaasta miehestäsi ja avuttomasta naapurin rouvasta.

Vierailija
12/23 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua miten tuossa olisi jotain epäilyttävää. Kyllä mun mies ja minäkin autetaan joskus naapuria erinäisissä kodin hanttihommissa ja siitä saadaan palkaksi just pullaa tai jotain muuta leivonnaisia tai viinipullon. Naapuri puolestaan auttaa joskus meidän koiran hoidossa. Sitä kutsutaan yhteisöllisyydeksi. 

Vierailija
13/23 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syksyllä alle laitettu viimeisiä vetelevät renkaat, ja sitten tullut tulokseen, että tarvitsee uudet? Rengas mennyt rikki ja uusii koko nakkisarjan samalla? Ostanut auton ja siinä ollut huonot talvirenkaat? Jne...

Nämä on ihan selkeitä mutta tuskin ap:n mies pystyy renkaita vanteille asentamaan ja vanteita melko harvoin uusitaan. Plus että jos uusitaan sekä renkaat että vanteet niin usein ne laitetaan rengasliikkeessä alle asti.

Vierailija
14/23 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei ole miestä, tai osaavaa miestä, tai eivät syystä/toisesta osaa tai edes voi itse. Selälle nimittäin todella paskaa kyykkimistä vaikkei henkilöauton rengas paljoa paina. Kaikki ei tiedota toisille jos on selkävaivaa, ms-tauti, tms. mitä vaan sairauksiakin voi olla.  Ihan normaalia pyytää apua ja vastineeksi pitää antaa jotain. Siinä vaiheessa voi huolestua jos mies alkaa salailemaan ja jos apua pitää saada aina ja ihan kaikkeen.

Itse en pyydä ikinä mieheltä apua missään, koska hän kääntää tarvitsevuuden myöhemmin minua vastaan. Renkaat vaihdan ja jotkin autohommat itse (mitkä osaan ja ehdin), loput pajalla. Mies on taitava autojen kanssa mutta kiitollisuudenvelka olisi liian kova ja kun olen maannut kovassa kuumeessa, ehkä muistaa vesilasin kerran päivässä tuoda kovin ärtyneenä. En tiedä onko kohta tulossa ero vai ei. Katsokaa kummelista veljekset Kinnula - "ei tartte auttaa".

Vierailija
15/23 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen, että sulla on noin ystävällinen ja avulias mies!

Vierailija
16/23 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se.

Kohta se korjaa pyykinpesukoneen.

Sitten kaapin ovet.

Neuvoo tietokoneen kanssa.

Tekee LVi hommia.

Mitä saakaan niistä kiitokseksi !

Jää sinne.

Ei sano sulle pihalla edes päivää.

Saavat lapset.

Pyytävät sinua joskus lapsenlikaksi.

Vierailija
17/23 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin vaihtaisin heti naapurin naisen auton renkaat jos hän pyytäisi. Mutta ollaan rehellisiä. Pildehän mulla on tietenkin mielessä vastapalkaksi. 

Vierailija
18/23 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin "naapurin rouvalla" kävin "päiväkahvilla"

Vierailija
19/23 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä naapurin rouva on pyytänyt miestäni vaihtamaan lampun, auttamaan pihatöissä sekä laittamaan pyörän ketjut paikoilleen (ilman mitään vastinetta). Mieshän auttaa, kun ei osaa kieltäytyä. Minulla ei ole mitään syytä olla mustasukkainen enkä usko, että tuo rouva on kiinnostunut miehestäni. Hänellä kun on omakin puoliso (kamala ilmestys tosin). Minusta tuo vaikuttaa lähinnä hyväksikäytöltä.

Miksi hänen oma miehensä ei voi tehdä noita juttuja!?

Ystäviä toki autetaan aina, mutta nyt laitoin stopin naapureiden hyväksikäytölle.

Vierailija
20/23 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi pääsee leipomaan naapurin tiikerikakkua oikein kunnolla kunhan renkaat on ensin vaihdettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi