Anopit elkää ikinä hoitako lapsenlapsia
Et saa muuta kuin pahaa mieltä itsellesi. Hoidin 2 lapsenlasta 7 vuotta yötä päivää, valvoin, iltapesut, ruokin, käytin lääkärissä ja itse äiti tuli 8 aikaan illalla shoppailemasta. Olisi ollut melkein lasun paikka. Enpä silloin hoksannut soittaa, etten anoppina jaksa 12h hoitaa, kun jalkakin oli vasta leikattu. Tänä päivänä minut anoppi on unohdettu ja oma äiti onkin maaliman tärkein ihminen, vaikka hän ei ollut hoitanut lapsia kuin 3 viikonloppua. Nyt minua ja ukkia ei koskaan pyydetä käymään ja miniän äiti on heillä monta viikkoa vuodessa, Jouluna , Uutena Vuotena, syntymäpäivinä. Pojallemmekin olemme sanoneet, että olet anopin perseennuolija. Ukkikin on omalta osaltaan tehnyt heille niin paljon töitä, eikä saunailtaan ole pyydetty kertaakaan, vaikka ovat asuneet omakotitalossa jo 3v. Meillä on parikin ystävää, jotka eivät ala moiseen urakkaan, kun ovat kuulleet tarinamme.
Kommentit (48)
No onpas kuvottava ketju kertakaikkiaan.
Vierailija kirjoitti:
Sylettävä tuo ap tämän ketjun perusteella.
Hirveä mummi. Sellainen, ettei halua olla missään tekemisissä.
Ei me ymmärretä. Menehän nyt siitä, vaikka elämään elämääsi.
Kiittämättömyys on maailman palkka! Ymmärrän hyvin sinua, ap! Tuollaista se juuri on! Ei ihme, että katkeroituu, sillä palvelut kyllä kelpaa, mutta mitään ei tapahdu vastavuoroisesti. Saman kokenut!
Täällä usein kirjotetaan, että miniöitä on mahdotonta miellyttää, mutta kovasti näyttäisi siltä, etteivät ne anopitkaan ihan helppoja ole. Jos et anna lapsia hoitoon, olet sydämetön julmuri, joka yrittää riistää anopilta pojan ja lapsenlapset. Jos annat lapset hoitoon tai mies antaa, olet hirvittävä ja kiittämätön hyväksikäyttäjä.
Vierailija kirjoitti:
Kiittämättömyys on maailman palkka! Ymmärrän hyvin sinua, ap! Tuollaista se juuri on! Ei ihme, että katkeroituu, sillä palvelut kyllä kelpaa, mutta mitään ei tapahdu vastavuoroisesti. Saman kokenut!
Mutta kun on edelleen epäselvää, että mikä vika miniässä on, jos poika haluaa äitinsä vahtimaan lapsia, vaikka on itse kotona? Vai oletteko itse kasvattaneet pojistanne tuollaisia kiittämättömiä surkimuksia, jotka kasvattavat lapset ja hoidattavat kodin äidillään?
Ongelma on siinä, että nykyiset äidit ovat kovia ja itsekkäitä ja vievät miehiään kuin metrin mittaa. He määräävät perheessä kaikesta eikä tavallinen, hyville tavoille kasvatettu, mies voi muuta kuin vikistä, jos aikoo suhteessa pysyä. Nykyisinhän jo yli puolet liitoista päätyy eroon, mikä ei todellakaan ole ihme.
Miniä on hyväksikäyttäjä, poika on anoppinsa perseennuolija, ukkia harmittaa kun ei pääse saunaan ja mummilla taitaa viirata päästä. Johan on suku:)