Tunnetko ketään, joka ostaa kaupasta Fazerin Pihlajanmarjakarkkeja?
Kommentit (31)
Olen joskus ostanut täytekakun koristeeksi marmeladin ystävälle. Mutta tästäkin useampi vuosi aikaa.
Mun lemppareita - pehmeitä, ei liian makeita...
Lapset on vienyt noita päiväkotiin ja kouluun synttäritarjottavina. Sopivat kai lähes kaikille allergisillekin.
Minä ostan. Usein lahjaksi isälleni, mutta muutenkin voisin ostaa. Ne on ihania ja hyvin vanha karkkilaatu. Ja tykkään ketuistakin ja niissä on söpö kettu.
Mutta syödä kannattaa tuoreena, kun pussi on auki, muuten kuivuvat.
Pappa osti.Kuoli tosin 5 vuotta sitten jo 80 vuotiaana ,eli enää en tunne.
Lapset tykkäävät. Syövät niitä joskus karkkipäivänä.
Ostan useinkin. Marmeladikarkit ovat jotenkin kevyempiä kuin suklaiset. Naurattaa aina, kun ihmiset mieltää ne vanhusten karkeiksi.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä taas ovat ällön makeita. Siksi en syö..
Minä ostan! Jos laitan karkkikulhon tarjolle, haluan että karkit ovat paperipäällysteisiä. Kettukarkit ovat kiva raikas vaihtoehto suklaa- ja toffeekarkeille.
Itse ostan karkkikaupasta. 5-10 kerralla sujahtaa pussin joukkoon, niin ei tule kiintiö täyteen :)
Minä, 22-vuotias, ostan ja ostan useinkin. Yksi suosikkikarkeistani lapsuudesta saakka. Sitten taas, lapsena tuli syötyä myös fazermintejä koska se oli ainoa suomalainen karkki jota ulkomailla asuessa sai. Eli ehkä kuulun vähemmistöön makeismakuni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tykkään...koska ovat kunnon äklömakeita!
Valitettavasti kyllä tunnen. Itse sain niitä 70-luvulla kummitädiltäni ainoana synttärilahjana...oli maailman paskin lahja mielestäni jo silloin.
Nykyisin pappa ostaa niitä lapselleni vaikka ollaan miljoona kertaa pyydetty että vaikka marianneja mieluummin. Kukaan ei niitä halua syödä, ei edes pappa itse.....
Miten onnistuinkin valitsemaan miehen suvusta, jossa myös kiusataan lapsia pahoilla karkeilla?!
Minä itse. Pidän myös monien inhoamista Vihreistä kuulista ja Finlandia -marmeladeista, mutta kettukarkit ovat marmeladien aatelia. Fazerin vanhin yhä myynnissä oleva tuote, ja niitä harvoja, joita eivät ole vielä pilanneet.
Minä ostan miehelle ja lapselle. Allergioiden takia vähän sopivia karkkeja.
Ostan itse itselleni. Pihlajanmarjakarkit, Omarit ja Vihreät kuulat, parhaita karkkeja maailmassa 😋
Anoppini osti kymmenien vuosien ajan pari pussia viikossa
Kun oikein iskee maailmantuska, käsi kettukarkkeihin ja silmät kiinni. Pala paratiisia, aika ennen kaikkea sitä paskaa, mitä elämä on tuonut tielle. Enkä nyt puhu palmuöljystä edes.
En, mutta syön niitä aina, kun tarjotaan.