törkeästi yks nainen veti kaikki piirakat pussiin silmieni edessä!
Olin juuri melkein ottamassa karjalanpiirakoita irtomyynnistä ja mietin hetken kunnes isokokoinen nainen veti kaikki piirakat itselleen!
Ei tullu mieleen jättää muille yhtään.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Ihanko tosissasi tämän kirjoitit :=O
Joo. Minä jätän muille jos niitä on laarissa enemmän.
Ei hyllystä saa ottaa viimeistä tuotetta! Mitäs sitten kun tulee joku toinen joka sitä haluaa?
Maltoitko kotiin asti vain kirjoitatko jo kaupassa?
Niissä ei ole ostorajaa ja jokainen saa ostaa niin monta kuin haluaa. Ja mistä hitosta minä tiedän paljonko joku muu tarvii, kun olen ostamassa sen minkä itse tarviin.
Mitäs jäit siihen ihmettelemään. Nopeat syövät hitaat!
Vierailija kirjoitti:
Ei hyllystä saa ottaa viimeistä tuotetta! Mitäs sitten kun tulee joku toinen joka sitä haluaa?
Niin, miten sitä hävikkiäkään pääsisi syntymää?
Vierailija kirjoitti:
Ei se toinenkaan saa sitä ottaa koska viimeistä tuotetta ei saa ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Minä jätän muille jos niitä on laarissa enemmän.
Minä en jätä, jos tarvitsen itse kaikki mitä laarissa on. Minä vastaan siitä, että perheelläni on ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä! Se kuolee nälkään.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän niitä siihen lisää tule.
Ei tuu enää illalla..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se toinenkaan saa sitä ottaa koska viimeistä tuotetta ei saa ottaa.
No olisihan se tyhjä hylly ankean näköinen ja kauppiasparallekin noloa.
Mitä, jos opettelisit leipomaan piirakkasi itse? Ei kai kukaan täysjärkinen noita irtopiirakoita osta? Ties kenen kädet niissä laareissa on ollut.
Ei niissä käsiä pidetä. Piirakat poimitaan pihdeillä.
Tää 14 saa mun aivot repeemään. Eihän sitä tiedä kenen kädet on ollu ties missä. Ja jos siellä on jonku kädet, ei niitä saa ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei niissä käsiä pidetä. Piirakat poimitaan pihdeillä.
Millä niitä pihtejä sitten käsitellään? Mieti vähän kuinka monen käsissä ne on olleet.