Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelin äänestää presidentinvaalien 1. kierroksella Merja Kyllöstä

Vierailija
03.01.2018 |

Oli tosi mielenkiintoinen henkilökuva Hesarissa eilen Merjasta. Suomussalmelainen, rempseä nainen, vähän sellainen maatalon emäntä tulee mieleen. Arvotkin täsmää. Mitään mahdollisuutta Merjalla ei tietenkään ole, mutta tuollainen rehellinen ja vasemmistolainen hyvä tyyppi, joka kehtaa asettaa itsensä naurunalaiseksi, on Niinistön täysi vastakohta ja siksi äänestän Merjaa.

Muita?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli tosi mielenkiintoinen henkilökuva Hesarissa eilen Merjasta. Suomussalmelainen, rempseä nainen, vähän sellainen maatalon emäntä tulee mieleen. Arvotkin täsmää. Mitään mahdollisuutta Merjalla ei tietenkään ole, mutta tuollainen rehellinen ja vasemmistolainen hyvä tyyppi, joka kehtaa asettaa itsensä naurunalaiseksi, on Niinistön täysi vastakohta ja siksi äänestän Merjaa.

Muita?

Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi

Vierailija
2/16 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin äänestää Merjaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noei. Huhtasaarta äänestän vaikka Niinistö vaalit voittaakin.  Toisella kierroksella sitten Niinistöä.

Vierailija
4/16 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merjalle ääni protestina aktiivimallille.

Vierailija
5/16 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muita?

Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi

Jaa. Olis poistunu kyllä ilmottamattakin. Mutta vissiin sait jotakin itsellesi ja pääsit kertomaan että mitä teit.

Vierailija
6/16 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä valinta! Itsekin äänestän Merjaa

Vierailija
7/16 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin myös, että äänestäisin Kyllöstä.

Vierailija
8/16 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko entinen passiivimalli sitten sun mielestäs ollut parempi. Aktiivimalliin osallistumatonkin saa työttömyyskorvausta, mutta viitisen prostenttia vähemmän.  Valitse itse.

Vierailija
9/16 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut käy paitsi Huhtasaari, Niinistö ja Väyrynen. Itse mietin Haataista tai Haavistoa.

Vierailija
10/16 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän Merja, protestina salelle.

Vierailija
11/16 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain Sale ja Laura (laura muuten ykkönen, mutta se uskonto mt ongelma pilaa koko naisen)

Vierailija
12/16 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältäkin ääni Mertsille! :) Ihan periaatteesta. Salehan nää vaalit voittaa jo ekalla kierroksella, jos on gallupeja uskominen. Mutta täytyy yrittää taistella koneistoa vastaan!

Vierailija
13/16 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan kaikista vaalikoneista Huhtasaaren ykköseksi ja periaatteessa en haluaisi häntä äänestää uskonnon takia mutta en kyllä haluaisi ketään muutakaan joten äänestän Huhtasaarta ihan vaan sen takia kun ihmiset ärsyyntyy siitä niin paljon ja mua on myös ärsyttänyt hänen kohtelunsa mediassa tässä vaalikampanjan aikana. Kaikki ehdokkaat kyllä oli suunnilleen kymmenen prosentin sisällä. Viimeksi kun oli eduskunta vaalit ja tein vaalikoneita ja niissä sai merkitä mitkä kysymykset on tärkeitä itselle ja haluaa että ehdokas on samaa mieltä siinä niin se vaan ilmotti aina että minulle ei löydy sopivaa ehdokasta ni en sit äänestänyt.

Vierailija
14/16 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko entinen passiivimalli sitten sun mielestäs ollut parempi. Aktiivimalliin osallistumatonkin saa työttömyyskorvausta, mutta viitisen prostenttia vähemmän.  Valitse itse.

Helkkari kun yli nelikymppinen nainen on ongelmajätettä eikä kelpaa mihinkään. Työkkäri keskittyy nuorisotakuuseen ja tarjoaa alle kolmekymppisille töitä, koulutusta ja harjoittelupaikkoja. Vastavalmistuneena olen liian vanha trainee ja graduate -ohjelmiin, niihin halutaan parikymppisiä uusia kykyjä. En pääse edes palkattomiin työkokeiluihin. Olen täysin turha ihminen. Kiitos ilmaisesta koulutuksesta Suomi, hakeudun jatkokouluttamaan itseäni vaikka en tule koskaan työllistymään.

Vierailija
15/16 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestä paavoa, parempi läppä. Tai lauraa jos haluat protestoida. Kommunismin aika on ohi

Vierailija
16/16 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauli vie sata-nolla, turhaan edes mietit ketä äänestät

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän