Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomi on ajautumassa kehitysmaaksi..

Vierailija
03.01.2018 |

Ei enää kauaa, kun suomi ei ole hyvinvointivaltio. En tarkoita pelkkää aktivointimallia, vaan paljon muutakin.
Se että yrityksille jaetaan tukia , mutta meille, kansalle, ei riitä töitä tuntuu todella epäoikeudenmukaiselta. Toivon että kaikki suomalaiset marssisivat suomen puolesta, ja menisivät jo mellakoimaan eduskuntatalon juurille. Sieltä KAIKKI paha saa alkunsa.

Tarvitsisimme jonkun joka ns.. 'johtaa' kansaa ja järjestää mellakat.

Ei me voida kauaa olla lampaita ja hyväksyä ihan kaikkea riistoa.
Moni meistä haluaa töihin ja kunnon palkan. Moni meistä haluaa pitää Suomen hyvinvointivaltiona.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soini puhui vanhustenhoidosta, että se on vanhuskuivattamo. Luulin, että aikoo auttaa vanhuksia.

Vierailija
22/28 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ketään joka on tarpeeksi vahva järkätäkseen kunnon mellakat?

Minä uskon että meitä ns. köyhiä kuunnellaaan, kunhan joku johtaisi meidän ääntä.

Kaikki tämä nöyryytys mitä meidän politiikot harrastavat samalla kun nauttivat sopeutumiseläkettä) (yms, mitä en tiedä) on erittäin kaksinaismoralistista ja häpeilemätöntä. 

Toivon että suomalaiset EI hyväksy tämänlaista kusetusta. Todella kauheaa mitä tapahtuu, ja jos me haluamme pitää kiinni hyvinvointivaltiosta, meidän tulee TAISTELLA. Vaikka se kuulostaisi kauhealta.

Toivottavasti joku järjestää marsseja, mihin myös työssäkäyvät uskaltaisivat osallistua, sillä edes he eivät tule säästymään  kaikenmaailman leikkauksilta myöhemmin.

Toivottavasti suomalaiset uskaltaisivat olla rohkeita ja riittävän itsenäisiä taistellakseen meille kuuluvan oikeudenmukaisuudesta.

Vähän yli 30 e leikkaus työttömien korvauksiin/kk? En todellakaan näe aihetta mellakkaan. Aivan liian usein olen tältäkin palstalta lukenut, kuinka esimerkiksi naisten pitäisi haluta miestä, joka ei ikinä haluakaan töihin vaan haluaa vain elää "tuilla" ja jolle olisi ihan ok, että nainenkin eläisi vain tuilla. Ja tämä oli vain yksi esimerkki, ei edes kovin vakavasti otettava. Ihan itse ovat pitkäaikaistyöttömät pilanneet maineensa. FB:ssäkin näkee aggressioita siitä, kun on oltu työkokeilussa eikä sitten ole palkattu töihin - no haloo! Työkokeilun määritelmäänkään ei kuulu, että sen jälkeen palkattaisiin töihin! Tietämättömyyttä, aggressiivisuutta, halveksuntaa yrittäjiä eli työnantajia kohtaan, riippuvuuksia (yöt netissä, pelaamalla, juopotellen jne)... en todellakaan taistelisi työttömien puolesta!

Enkä ole itse yrittäjä tai vakituisessa työsuhteessa vaan määräaikaisessa, joka on katkolla taas tämän kuun lopussa.

Juuri näin. Ei tässä mitään epäoikeudenmukaisuutta lisätä, päinvastoin. Eikä yhdeltäkään työttömältä leikata mitään, jos viitsii edes pikkusen nostaa persettään silloin tällöin. Haloo, kuusi tuntia töitä kuukaudessa. Onpa kohtuutonta. Menkääpä nyt vaan mellakoimaan, niin loputkin teitä elättävät työssäkäyvät saavat tarpeekseen. He kun joutuvat tekemään töitä joka päivä. Ja harvalla on se hyväpalkkainen unelmatyö. Kuitenkin asenne on kohdallaan ja halu elättää itse itsensä.

Olen työssä, mutta en hyväksy ilmaistyövoimaa koska se ei ole oikein. Toivon että kaikille tarjotaan vakkari työpaikka ja jos kieltäytyy niin menettää tuet. SE OLISI REILUA.

T; tyyppi joka tekee kaikkensa jotta työtä tulisi :((

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansainvälisiä suuryrityksiä tuetaan, koska niitä omistaa globaali eliitti. Ei joku George Soros ole yhtään kiinnostunut jostakin Laihialaisesta perheyrityksestä, joka myy polttopuuta, perunoita, tai tarjoaa siivouspalveluja, eikä sen puoleen Suomen hallituskaan, koska siellä istuu kätyreitä ja ostettuja henkilöitä, jotka valvovat lähinnä suurpääoman etuja.

Vierailija
24/28 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohjolan Japanista Pohjolan Kongoksi.

Eihän Suomi omista itse enää edes vähiä luonnonvarojaan.

Suomi alkaa olla varsin klassinen esimerkki siirtomaasta. Sillä erotuksella että me rakensimme nuo teollisuudet itse. Mutta myimme suurteollisuutemme pois.

Telakkamme omistaa saksalaiset ja venäläiset, metallinjalostusteollisuus on ruotsalaisten (SSAB, Boliden) ja venäläisten (NN) käsissä, elektroniikkateollisuus myytiin amerikkalaisille jotka ajoivat sen alas häiritsemästä, sähköverkko myytiin ties mihin paratiiseihin... Millainen maa ei omista omaa sähköverkkoaan?

Vierailija
25/28 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ketään joka on tarpeeksi vahva järkätäkseen kunnon mellakat?

Minä uskon että meitä ns. köyhiä kuunnellaaan, kunhan joku johtaisi meidän ääntä.

Kaikki tämä nöyryytys mitä meidän politiikot harrastavat samalla kun nauttivat sopeutumiseläkettä) (yms, mitä en tiedä) on erittäin kaksinaismoralistista ja häpeilemätöntä. 

Toivon että suomalaiset EI hyväksy tämänlaista kusetusta. Todella kauheaa mitä tapahtuu, ja jos me haluamme pitää kiinni hyvinvointivaltiosta, meidän tulee TAISTELLA. Vaikka se kuulostaisi kauhealta.

Toivottavasti joku järjestää marsseja, mihin myös työssäkäyvät uskaltaisivat osallistua, sillä edes he eivät tule säästymään  kaikenmaailman leikkauksilta myöhemmin.

Toivottavasti suomalaiset uskaltaisivat olla rohkeita ja riittävän itsenäisiä taistellakseen meille kuuluvan oikeudenmukaisuudesta.

Vähän yli 30 e leikkaus työttömien korvauksiin/kk? En todellakaan näe aihetta mellakkaan. Aivan liian usein olen tältäkin palstalta lukenut, kuinka esimerkiksi naisten pitäisi haluta miestä, joka ei ikinä haluakaan töihin vaan haluaa vain elää "tuilla" ja jolle olisi ihan ok, että nainenkin eläisi vain tuilla. Ja tämä oli vain yksi esimerkki, ei edes kovin vakavasti otettava. Ihan itse ovat pitkäaikaistyöttömät pilanneet maineensa. FB:ssäkin näkee aggressioita siitä, kun on oltu työkokeilussa eikä sitten ole palkattu töihin - no haloo! Työkokeilun määritelmäänkään ei kuulu, että sen jälkeen palkattaisiin töihin! Tietämättömyyttä, aggressiivisuutta, halveksuntaa yrittäjiä eli työnantajia kohtaan, riippuvuuksia (yöt netissä, pelaamalla, juopotellen jne)... en todellakaan taistelisi työttömien puolesta!

Enkä ole itse yrittäjä tai vakituisessa työsuhteessa vaan määräaikaisessa, joka on katkolla taas tämän kuun lopussa.

Haluan jatkaa työssäni ja en halua että varsinkaan kukaan muu kansallisuus jatkaa työtäni missään muodosssa.

Juuri näin. Ei tässä mitään epäoikeudenmukaisuutta lisätä, päinvastoin. Eikä yhdeltäkään työttömältä leikata mitään, jos viitsii edes pikkusen nostaa persettään silloin tällöin. Haloo, kuusi tuntia töitä kuukaudessa. Onpa kohtuutonta. Menkääpä nyt vaan mellakoimaan, niin loputkin teitä elättävät työssäkäyvät saavat tarpeekseen. He kun joutuvat tekemään töitä joka päivä. Ja harvalla on se hyväpalkkainen unelmatyö. Kuitenkin asenne on kohdallaan ja halu elättää itse itsensä.

Olen työssä, mutta en hyväksy ilmaistyövoimaa koska se ei ole oikein. Toivon että kaikille tarjotaan vakkari työpaikka ja jos kieltäytyy niin menettää tuet. SE OLISI REILUA.

T; tyyppi joka tekee kaikkensa jotta työtä tulisi :((

Vierailija
26/28 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, lukekaapa vaikka Hesarista vasemmistolaisten ja vihreiden mielipiteitä, joissa kyllä tiedetään, että Suomi rikas hyvinvointivaltio ja se voi hyvin elättää vielä satoja tuhansia ulkomailta tulevia sosiaaliturvallaan.

Taitaa lopulta kepu ja kokoomus olla niitä puolueita, jotka edes vähäsen ajavat työpaikkoja suomalaisillekin.

Vierailija
27/28 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisitteko minulle, että miksi minun, 55vuotiaan työttömän naisen, jolla työuraa takana 37 vuotta,veronmaksajana, täytyy mennä te-toimiston pakoittamana, karenssin uhalla töihin, josta minulle maksetaan 9 €/päivältä? Teen täysin samoja töitä, kuin tes:in mukaista palkkaa saavat "kollegani". Kysyin asiaa toisessa ketjussa, joka poistettiin. Yllätys.

Vierailija
28/28 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole montakaan kehitysmaalaisen näköistä nähnyt edes ruokajonoissa. Jos nyt vähän jotain tolkkua tuohon vouhotukseen saisi. Aika paksusti monet elävät ihan tt-tuellakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme