Olen vahingoniloinen niille espoolaisille joiden työmatka pitenee tunnilla :)
Hehehe! Mitäs asutte siellä Kokoomuksen getossa!
Kommentit (30)
Kun Länsimetro tuli, minä ostin oman auton.
T:espoolainen
Eikai kenenkään ole pakko metroa käyttää? Kaikilla tuntemani espoolaiset harrastaa pitkälti yksityisautoilua.
Minulla matka lyheni. Asun Matinkylässä päin ja kuljen Helsinkiin töihin. Todella näppärästi pääsee metrolla muutaman minuutin välein. 👍
Minä en ole. Vittumaistahan tuo on.
No tosi hyvähän se metro on niille, jotka sillä reitillä asuu? Lisäksi iso plussa todella hienoista ja moderneista metroasemista Espoossa. Vähän kasvoi metron maine Länsimetron myötä.
Olen vasemmistolainen ja kuljen Espoosta Helsinkiin töihin autolla. Työmatka kestää 20 minuuttia, julkisilla menisi tunti. Siis ennen metroa, en ole tarkistanut miten paljon metro pidentäisi matka-aikaa.
Hitsi pakko myöntää tän aloituksen jälkeen että mieheni oli oikeassa, vaikka en olisi uskonut. Hän nimittäin paljasjalkaisena espoolaisena väittää että espoolaisia usein kiusataan ja kadehditaan. Itse syntyperäisenä helsinkiläisenä en tätä uskonut enkä nyt 10 vuotta Espoossa asuneena ole huomannut, kunnes luin tämän aloituksen.
Työmatkamme täällä Espoon sisällä on 1,5 kilometriä ja kuljemme yleensä autolla, sillä heitämme lapsen kouluun samalla. Sori siitä Ap.
Mahtaako AP tuntea Espoota ollenkaan? Suurin osa espoolaisista käyttää edelleenkin aivan muita kulkuvälineitä kuin länsimetroa. Espoo on hirveän laaja alue.
Eikös sinne muuten pitäisi tulla kohta se sporakin?
No sulla on sitten oudot ilonaiheet.
Onneksi en tunne sinua.
Muutin Espoosta Helsinkiin koulun takia ja v*tuttaa. Helsinki on aivan hirveä ghetto Espooseen verrattuna! Sitten kun omistusasunnon ostan niin todellakin mieluummin Espoosta..
Olen espoolainen vihreä. Kuljen työmatkani julkisilla, mutta metroa en tarvitse. Terkkuja ap:lle.
Espoo ei ole kaupunki, vaan pala New Jerseyä kloonattuna suomenruotsalaiseen pystymettään.
Olen vahingoniloinen siitä että joku joutuu asumaan ”esikaupunkialueella”, jossa on vain golfkenttiä ja mopoautoja.
Kuin myös, ei jaksa ahtautua metroon mikä ei toimi.
Espoolaiset todella ansaitsevat sen että ovat eristettynä alueella, jossa asuu mm Stubb, Sarasvuo ja Soini.
Espoo pitäis porata irti Suomesta ja antaa sen lipua Atlantin yli Usaan. Näin sekä espoolaiset että helsinkiläiset olisivat onnellisia.
Espoossa ei aitoa hymyä näe. Vain näitä kokoomus-jenkkivirneitä.
Espoolaiset elävät työlle. Siellä ei ole muuta elämää kuin konttoreita.
Niin minäkin. Kaikki tuntemani espoolaiset on kuspäitä.