En enää huomioi ihastustani millään tavalla
Olen ihastunut yhteen mieheen töissä, joka on aina todella mukava ja hakeutuu seuraani. Tulee aina tekemään tikusta asiaa. Mutta tämä mies on varattu.
Nyt päätin uuden vuoden kunniaksi etten huomioi häntä enää millään tavalla. Tietää varmaan että olen kiinnostunut ja siksi pelaa tuota peliään. Nauttii selkeästi huomiosta, kukapa meistä ei. V ituttaa vaan niin paljon, etten voi saada häntä, joten en jaksa enää tätä pelleilyä. Vaihtaispa työpaikkaa, niin ei olis koko ajan mielessä.
Kommentit (12)
Sä olet se hullu joka tasaisin väliajoin tekee ketjuja varatusta työkaveri-ihastuksesta. Sun tekstit tunnistaa muutamista avainsanoista kuten esimerkiksi "tikusta asiaa".
Parempi että olisit ihastuttava ja silti viileän neutraali häntä kohtaan. Aistikas ja etäinen.
Onnee vaan, itse kituutin samassa työpaikassa yli puoli vuotta ihastuksen kanssa ja tuntui että pää leveää. Onneksi helpotti, kun se vaihtoi työpaikkaa. Taitaa olla niin, ettei meikäläisellä ainakaan onnaa samassa duunissa minkäänlaisten syvempien työkaverifiilisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sä olet se hullu joka tasaisin väliajoin tekee ketjuja varatusta työkaveri-ihastuksesta. Sun tekstit tunnistaa muutamista avainsanoista kuten esimerkiksi "tikusta asiaa".
Ei oon minäkin kertonut vastaavasta tapauksesta mutta tätä aloitusta en kirjoittanut ja jatkan edelleen ihastustani tällaiseen tikusta asiaa tekevään mieheen :)
Vierailija kirjoitti:
Parempi että olisit ihastuttava ja silti viileän neutraali häntä kohtaan. Aistikas ja etäinen.
Mitä mä tuolla voittaisin? Kiusaisin vain itseäni loputtomiin ja mies saisi kaipaamaansa huomiota. Tätä on jatkunut jo puoli vuotta. En pääse elämässäni eteenpäin, kun tuo mies pyörii vaan ajatuksissa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on kirjoitellut täällä joitakin vuosia. Aihe on aina ihastuminen johonkin työkaveriin. Aika harmitontahan tuo höpinä ihastuksista on.
Toihan saattaa jopa toimia. Mies tajuaa minkä ilon menettääkään elämästään.
Taitaakin olla se samainen ainoa höppänä Suomessa, joka on mennyt ihastumaan työkaveriin.
Muistan nuo aatokset, onneksi ei kestänyt kovin kauaa minullakaan tuo vaihe, jotenkin ei kuulu työpaikalle.
Tiedän tunteen.. Semmoisia ne miehet vähän on :(