Oletko tyytyväinen vartaloosi? Mitkä ovat mittasi?
Olen ihan tyytyväinen vartalooni, vaikka aina onkin sellainen olo, että pari kiloa voisi pudottaa. Kokonaisuus on sopusuhtainen. Painoni vaihtelee helposti viisikin kiloa ja nyt joulun jälkeen olen vaihteluvälin yläpuoliskolla.
Mittani ovat 167 cm ja 63 kg. Lihasta on reilusti jaloissa ja pakaroissa, harrastan liikuntaa joka päivä: juoksua, kävelyä, tanssia, pyöräilyä ja sählyä.
Kommentit (26)
Eivät pituus ja paino vartalon mallista paljon kerro.
Käsitän "mitoilla" rinta-vyötärö ja lantiosenttejä.
Mutta olen siis erittäin tyytyväinen. Olen 168 pitkä, paino 55 kg. Mitat: 92, 60, 88 cm.
Lievästi Y, kun hartioissa on leveyttä. Mutta hyvin lähellä X-mallia.
Siksi olen erityisen tyytyväinen, koska minulla on kolme lasta ja olen jo 43-vuotias. Onhan sitä muitakin toki nuoruuden mitoissa, mutta useimmilla jo vähän erilaistuneet muodot.
En mitenkään treenaa, mutta liikun muuten tosi paljon.
Ihan ok. 178/74
Mutta kyllä mä tuosta tuon epämääräisen 4 kiloa raapaisen veks, toki nainen ei tykkää mutta mä tykkään.
M45
164 cm, 54kg.. muutaman kilon kun saisi pois, niin perfecto
139/29 Parisen kiloa tarvitsisin lisää, kun olin vakavasti sairas ja paino tippui.
161,5 cm, 62,5 kg. Ry: 91 cm vy: 70,5 cm ly: 101,5 cm. Kuppikoko n. 70D. Hartioissa sen verran leveyttä, että näytän melkolailla tiimalasilta. Oon suht tyytyväinen. Jos jotain voisin tästä näin muuttaa niin ottaisin vähän rasvaa reisistä ja poskista ja lisää lihasta tilalle.
165cm/62kg. Tarkoitus on pudottaa 3-5 kg, mutta eipä tuo haittaa jos ei onnistu.
Kroppaani olen muuten ihan tyytyväinen, mutta polviani vihaan. Perin suvulle ominaiset huonot polvet joista on harmia lempi harrastuksessani, juoksussa. Juuri kun saa treenattua itsensä hyvään juoksukuntoon, niin polvi pettää. Sitten taas klenkataan parhaassa tapauksessa kepeillä ja kuntohuippu rapistuu.
Otan ihan mielelläni 5 kg ylipainoa jos mukana tulee hyvät polvet :)
166/63/A-vartalo, a-kuppi ja en ole. 5kg aion saada pois, koska tässä painossa näytän jo pyöreältä, vaikka onkin normaalipaino painoindeksin mukaan. 10kg pois, niin olisin tyytyväisin, mutta en pysty ylläpitämään sitä. Kokeiltu on. Tykkään ruoasta ja herkuttelusta liikaa ollakseni hoikka.
170/62. Tuo paino oli nyt jouluherkuttelujen jälkeen yksi aamu. Muut mitat 90-66-98.
Oon tyytyväinen kroppaani, mutta liikuntaa voisin alkaa taas edes hieman harrastaa enemmän. Lopetin salin 4v sitten kun.lähti vähän lapasesta. Vieläkin löytyy lihasta, mutta myös löysää, kuten reisissä. Oikein kunnon läpsyttimet, kun innostun miehen edessä veivaamaan. :D
172/55. Mitat 83-60-90. Olen tyytyväinen :)
163 cm ja 49 kg, olen tyytyväinen.
En oo. 20kg vois puristaa veke.
180cm ja 129 kg.
Mutta ei todellakaan silkkaa läskiä.
Joku 180cm ja 110kg, niin rupeis taas romu liikahtaan liukkaammin.
Ja isketyt muijatki varmaan nuorenis 5-10v.
M43
Vierailija kirjoitti:
172/55. Mitat 83-60-90. Olen tyytyväinen :)
Ja saat ollakin :)
Olen saman pituinen, pari kiloa painavampi ja hieman rintavampi ja erittäin tyytyväinen olen. Minulla on erittäin kauniit pitkät sääret vieläpä. Ehkä sinullakin.
Onneksi on meitäkin, jotka eivät koko ajan kärvistele parin kilon pudottamisen tarpeen kourissa.
Yksi ystäväni on aivan saman kokoinen kuin minä, mutta aina jaksaa jankuttaa siitä "muutamasta liikakilosta", joita todella ei ole.
Vierailija kirjoitti:
139/29 Parisen kiloa tarvitsisin lisää, kun olin vakavasti sairas ja paino tippui.
Oletko ihan lapsi vielä vai miksi olet noin lyhyt?
173cm ja noin 60-63kg. Mulla on hyvä luusto, eli jo ns. valmiiksi tekemättä mitään hyvä kroppa. Rasvaa ei kerry herkästi mahaan ja muuallekin aika tasaisesti. Itsetuntoromahduksissa vielä äsken saattoi peilikuvasta katsoa joku ihan muu, mutta viimeisen lapsen syntymän jälkeen tuollaiset hetkelliset romahdukset jotenkin hokkus pokkus on pysynyt poissa! Wohooooo! :D
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan tyytyväinen vartalooni, vaikka aina onkin sellainen olo, että pari kiloa voisi pudottaa. Kokonaisuus on sopusuhtainen. Painoni vaihtelee helposti viisikin kiloa ja nyt joulun jälkeen olen vaihteluvälin yläpuoliskolla.
Mittani ovat 167 cm ja 63 kg. Lihasta on reilusti jaloissa ja pakaroissa, harrastan liikuntaa joka päivä: juoksua, kävelyä, tanssia, pyöräilyä ja sählyä.
Entäs tissit?
Pin kirjoitti:
173cm ja noin 60-63kg. Mulla on hyvä luusto, eli jo ns. valmiiksi tekemättä mitään hyvä kroppa. Rasvaa ei kerry herkästi mahaan ja muuallekin aika tasaisesti. Itsetuntoromahduksissa vielä äsken saattoi peilikuvasta katsoa joku ihan muu, mutta viimeisen lapsen syntymän jälkeen tuollaiset hetkelliset romahdukset jotenkin hokkus pokkus on pysynyt poissa! Wohooooo! :D
Onko sulla ollut joskus itsetunto ongelmia? Ei uskoisi?
173/88, en oo vielä täysin tyytyväinen, mutta oon tyytyväinen siihen, että oon saanut pudotettua jo 10kg.