Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Chisulla taitaa olla vakavampi sairaus

Vierailija
03.01.2018 |

Iltalehdessä kuva. Tukka ei todellakaan ole värjätty, vaan se on peruukki. Oi voi.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuka laittaa itsestään kuvia mahataudissa??

Vierailija
22/30 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kylhän toi detoxing vois johki kemoon viitata, toivottavasti ei. Huippumimmi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Chissa vege?

Vierailija
24/30 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä uskon että tuo keltainen tukka on perukki, kiinnitin nimittäin jo Chisun Vain elämää -kaudella huomiota siihen, miten ohentunut ja harva Chisun oma tukka oli, ja sielläkin kuvauksissa käytti usein perukkeja. Ellei sitten omat hiukset ole kokenut ihmeparantumista, ei ne kyllä noinkaan "paksut" voi olla, mitä tuo perukki on. Lisäksi näyttää paljon vielä aiempaa laihemmalta. Mutta en ota kantaa mahdolliseen sairauteen, kun en siitä tiedä.

Vierailija
25/30 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä uskon että tuo keltainen tukka on perukki, kiinnitin nimittäin jo Chisun Vain elämää -kaudella huomiota siihen, miten ohentunut ja harva Chisun oma tukka oli, ja sielläkin kuvauksissa käytti usein perukkeja. Ellei sitten omat hiukset ole kokenut ihmeparantumista, ei ne kyllä noinkaan "paksut" voi olla, mitä tuo perukki on. Lisäksi näyttää paljon vielä aiempaa laihemmalta. Mutta en ota kantaa mahdolliseen sairauteen, kun en siitä tiedä.

Lapsen saamisen jälkeen tukka alkaa tippua.

Vierailija
26/30 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tuo tukkahan on ihan ohut, ja välillä vähän laitettu, mutta osassa kuvissa hapsottaa sinne tänne. Ei tosiaan ole peruukki.

Vierailija
27/30 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä jopa kuva tukan värjäyshetkestä.

https://www.instagram.com/p/Ba7B3CKF-69/

Vierailija
28/30 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo hänelt on tulossa sellast mullistavaa ja omaperäistä, Bowie-henkistä musaa keväällä, niin saa yleisön kesäkeikoille ja siin ei oo mitään vikaa

Vierailija
29/30 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa näyttää sairaalta tuon värisessä tukassa.

Vierailija
30/30 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tuo tukkahan on ihan ohut, ja välillä vähän laitettu, mutta osassa kuvissa hapsottaa sinne tänne. Ei tosiaan ole peruukki.

No joo oikeessa oot, olin vissiin nähny siitä keltasesta tukasta kuvia vaan laitettuna. Tosiaan hapsottaa välillä minne sattuu ja kun tuo värjäyskuvakin kerran ig:ssä oli, niin eiköhän se sittenkin oma tukka ole :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän