Ketä äänestät pressanvaaleissa?
Kommentit (199)
Saulia. Ei Sauli ole enää kokoomuslainen, joku tuolla niin väittää. On sitäpaitsi aivan erilainen nykyään kun joskus 20 vuotta sitten kun tunnettiin kylmänä ja kovana kokkareena. Ihan eri ihminen selvästi, empaattinen ja viisaampi. Tsunami taisi olla käännekohta, ahneus ja kokoomusarvot jäi, oikeat arvot tuli tilalle.
Sale voittaa ekalla kierroksella.
Lauraa. Laura on isänmaan asialla.
Lauraa ehdottomasti! Median kielteinen asenne vaan lisäsi varmuuttani asiasta.
Oho mitkä prosentit. Jos on palstalaisia uskominen, Saulilla ei ole mitään mahdollisuuksia päästä läpi yhdellä kierroksella.
Laura Huhtasaarta. Monestakin eri syystä. Persut ovat saaneet vuosikausia niin paljon sontaa niskaansa ja ihmiset käyttäytyvät kuin koulukiusaajat konsanaan persuja kohtaan, niin annan tukiääneni sen vuoksi Huhtasaarelle. Hän on myös ainoa, joka aidosti ajattelee oman kansamme parasta.
Meidän perheen 3 ääntä menevät jollekin muulle kuin Niinistö. Ehkä Haavistolle tai Kyllöselle. Perheen teinien tulevaisuutta ajattelen. Itse olen jo YT-poispotkittu, puoliso pitkäaikaistyötön ja sairaseläkettä hakeva.
Laura ja Sauli vastakkain kakkoskierroksella.
Saulille. Miksi hyvää vaihtamaan.
Kuka hullu äänestää Muurari-Saulia?
Äänestän Suomityttöä eli Lauraa.
Periaatteessa olen tyytyväinen Saleen, mutta Laurassa on kyllä munaa verrattuna nyt vaikka Haavistoon ;) Taidan äänestää Lauraa.
-m
Äänestys vaikuttaa selvältä. Niinistö ja Huhtasaari ovat vastakkain kakkoskierroksella.
Vierailija kirjoitti:
Saulia. Ei Sauli ole enää kokoomuslainen, joku tuolla niin väittää. On sitäpaitsi aivan erilainen nykyään kun joskus 20 vuotta sitten kun tunnettiin kylmänä ja kovana kokkareena. Ihan eri ihminen selvästi, empaattinen ja viisaampi. Tsunami taisi olla käännekohta, ahneus ja kokoomusarvot jäi, oikeat arvot tuli tilalle.
Olen samaa mieltä. Eihän Sauli olis näin rakastettu jos olisi se mies mikä joskus ajat sitten. Nyt Saulista tykkää koko kansa. Juu ju, tiedän ettei ihan kaikki, mutta kuitenkin.. "koko kansan Sauli" on ihan totta.
Minäkin äänestän muissa vaaleissä aina vasemmalta, mutta pressanvaaleissa meni jo viimeksi Niinistölle ääni ja menee nytkin. Siinä on ukko paikallaan. Jenni vielä lämpimänä ja fiksuna naisena on piste iin päälle. Opettanut varmaan Saulille paljon uusia arvoja, esim eläinsuojelun tiimoilta. Mukavantuntuinen pariskunta, Lennua unohtamatta (ja tulevaa vauvaa).
Väyryselle protestiääni. Tulkaa nyt Huhtasaaren kannattajat järkiinne. Sillä ei ole mitään mahiksia, mutta huippuvenkula Väykystä saisi hyvän piinaajan Salelle toiselle kierrokselle! Sale voittaa kuitenkin, mutta ettei ihan niin helpolla pääsisi kuitenkaan.