*Huoh*, saanko istuutua seuraanne hetkeksi?
Tänään puuhannut näitä juttuja;
tiskannut
tyhjentänyt astianpesukoneen
pessyt 5 koneellista pyykkiä ja asetellut kuivumaan ja tyhjentänyt naruilta entiset pyykit
imuroinut
luutunnut lattiat
pessyt jääkaapin
pyyhkinyt pölyt
vaihtanut petivaatteet ja pyyhkeet
tehnyt marjakiisselin
pessyt huussin
pessyt ikkunat
nyt istun vähän aikaa kun on rauhallista ja puhdasta:)
Kommentit (12)
Sä olet kyllä kadehdittavan tehokas. Onko sulla lapsia vai oletko lähettänyt ne hoitoon, kun olet noin paljon kerennyt?
t. Tooosi kateellinen tuosta ikkunoiden pesusta
mut tottakai mulla on huono omatunto tuosta kun ei ulos ehditty, äitisyndrooma vahvana vai? ja nyt lapset nukkuu ja toisaalta tekis mieli itsekin nukkua mutta pää käy jotenkin kierroksilla enkä enää ehtiskään.
Ap
minä olen vain pyykkäillyt ja imroinut, vaikka 1-vuotias " vieteri-ukko" nukkui kolmen tunnin päikkärit ja 3-vuotias touhuneiti oli kaverinsa luona. Enkä ajatellut muuta tänään tehdäkään. Mutta jos asut tässä lähellä ja sinulla on vielä ylimääräistä energiaa niin tervetelua luutuamaan lattiat...
t. ookkonää Oulusta
7, ehkä olenkin " vain" tehokas ja organisointikykyinen?!! ei pyykkikoneiden vieressä tarvitse vahtia vaan olla sillä aikaa muuten tehokas;) Ja aamulla 7 aikaan minä jo aloitin laittamalla ekan koneellisen pyörimään ja ottamalla marjat sulamaan sekä tyhjentämällä astianpesukoneen.
Ap
niitä neliöitä meillä on huushollista abouttirallaa 100+lasitettu parveke jota en kylläkään nyt ole siivonnut.
Sorry oliksä nyt 8 mutta energiat on aika finaalista mutta lähetän sulle sinne ouluun energiasäteitä, teet sitten kun viitsit ja on inspistä;)
Ap
Pesetkö ikkunatkin kerran kuussa? Oletpa ..ahkera? Tai ömm.. jotain.
siivous ole todellakaan päällimmäisenä mielessä.
Unohditko ap? Ei kiisselillä pitkälle pötkitä, mars takaisin keittiöön!
etkö ap ole vielä leiponut mitään?
peruskoulun käynyt. Pyykit vielä silittämättä ja täällä notkut. Hitto missä läävässä jotkut voi elää.
: )