Aktiivimalli on parasta suomalaisessa työelämässä
Nyt saadaan vähän liikettä sossupummeihinkin. Suomeen pitäisi viedä saada muuttopakko töiden perässä. Eräs tyyppi itkee kun ei ole töitä. Mutta muuttaa ei suostu, vaikka ei ole mitään sidonnaisuuksia. Kuulemma ketään ei voi pakottaa muuttamaan. Mieluummin sossupummeilee. Kokoomuksen Vartiaisen kommentti oli loistava: – Jos on paikkakunta, jossa ei kerta kaikkiaan ole mitään työtilaisuuksia, ei ole ratkaisu se, että siellä maksetaan ikuisesti työttömyysturvaa. Jos ei ole mahdollisuuksia, pitää silloin muuttaa työn perässä pois, kuten ihmiset ovat aina tehneet, Vartiainen kommentoi.
Voisi melkein vaikka liittyä Kokoomukseen. Äänestää nyt ainakin. En ole ollut koskaan työtön. Aina olen muuttanut sinne, missä on töitä ollut.
M32 insinööri.
Kommentit (12)
Se työn perässä muuttaminen on saatanasta! Itse olen sen tehnyt monta kertaa, kai n 7 kertaa olen muuttanut työ motiivina. Lopputuloksena minulla ei ole yhtään ainoaa ystävää. Aina kun olen jonkun kanssa ystävystynyt, olen kohta muuttamassa ja ympäristö vaihtuu taas.
Vierailija kirjoitti:
Se työn perässä muuttaminen on saatanasta! Itse olen sen tehnyt monta kertaa, kai n 7 kertaa olen muuttanut työ motiivina. Lopputuloksena minulla ei ole yhtään ainoaa ystävää. Aina kun olen jonkun kanssa ystävystynyt, olen kohta muuttamassa ja ympäristö vaihtuu taas.
Ei minullakaan ystäviä ole, mutta osakesalkkuni arvo on noin 200k. euroa. Yksi loma-asuntokin Espanjasta, Suomesta en ole uskaltanut ostaa.
AP.
Vierailija kirjoitti:
Ja saman kun teet lasten kanssa niin heilläkin kaverisuhteet jää köyhäksi. Ei turvaverkkoa, lastenhoitoapua tms..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minullakaan ystäviä ole, mutta osakesalkkuni arvo on noin 200k. euroa. Yksi loma-asuntokin Espanjasta, Suomesta en ole uskaltanut ostaa.
AP.
Sen huomaa, mutta älä nyt kuitenkaan sitä muihin pura.
Yhtä hyvin hallitus voisi ampua haulikolla väkijoukkoon ja kuvitella että siinä nyt ihmiset lähtevät kirkuen töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja saman kun teet lasten kanssa niin heilläkin kaverisuhteet jää köyhäksi. Ei turvaverkkoa, lastenhoitoapua tms..
Olen osan muutoista tehnyt lasten kanssa. Voin sanoa, että sitä ei toivoisi kenellekkään. Toimii varmasti teoriassa ja joillain varmasti hyvinkin menee. Päällisin puolin meilläkin hyvältä näyttää, mutta kun taistelee kahden lapsen mielenterveysongelmien sekä sosiaalisten suhteiden luomisen ongelmien kanssa, käy mielessä, että olisiko ne tutut kaveripiirit silloin aikoinaan kannattanut pitää. Tätähän ei nyt sitten kai hyvänä pidetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen osan muutoista tehnyt lasten kanssa. Voin sanoa, että sitä ei toivoisi kenellekkään. Toimii varmasti teoriassa ja joillain varmasti hyvinkin menee. Päällisin puolin meilläkin hyvältä näyttää, mutta kun taistelee kahden lapsen mielenterveysongelmien sekä sosiaalisten suhteiden luomisen ongelmien kanssa, käy mielessä, että olisiko ne tutut kaveripiirit silloin aikoinaan kannattanut pitää. Tätähän ei nyt sitten kai hyvänä pidetä.
Sama täällä!
Kahden lapsen uupunut äiti. Pätkätöitä pätkätöiden perään. Jossain vaiheessa usko loppui. Onneksi lapset jo teinejä. Itse olen jo ihan loppu.
Nyt alkoi aktiivimallin uhka poistua ainakin vähän sillä huomiseksi vuokrafirmaan töihin, jihuuu
Sossu varmaan maksaa muutot työn perässä?Ja puolen vuoden pätkätyön jälkeen sama rumba uudestaan. Lapsetkin voi loistavasti kun koulut vaihtuu jatkuvasti ja ollaan irtolaisia vailla ystäviä. Työhän se on pääasia tässä elämässä, vaikka viiden muun ihmisen elämä menis perseelleen?
Ja näitä natsimulkkuja piisaa siihen asti että oho, firma myydään alta kiinaan.
Kaikilla ei ole rahaa muuttaa työn perässä vaikka haluaisivat. Mitäs siihen sanot rikas mulkku. Jos sanoisit mun kuullen noin jossain niin olisit sen jälkeen teho-osastolla. Kokeileppa muuttaa 500-700 euron Kelatuilla vaikka 400€ vuokra-asuntoon.. siitä pitäis vielä maksaa takuuvuokraa 800€ yhteensä. Ei edes tukirahat riittäis..
Heippa kokoomustrolli!
Ei äänestetä sua!