Kannattaako mennä suoraan yksityiselle lääkärille?
En tiedä mikä voi olla vikana kun suussa maistuu kokoajan ihan kauheelle ja tunkkaselle. Luulin jo pääseväni tästä ongelmasta eroon kun lähes puoli vuotta sitten olin nielurisaleikkausessa proppujen takia. No ei näköjään poistanut ongelmaa. Maku ei tosin ole enää samanlainen kun silloin kun nielurisat vielä oli. Nyt mietin, että kannattaakohan mennä suoraa jollekkin kurkku-nielu-nenä erikoislääkärille yksityiselle ja maksaa siitä. Osaako joku julkisenpuolen yleislääkäri edes auttaa tälläisessa vaivassa? Tai mistä tämä voi oikein johtua? Alkaa kohta epätoivo iskeä
Kommentit (6)
Sinuna minä mdenisin ehdottomasti erikoislääkärille.Saat asiantuntevaa hoitoa heti etkä ns. monen mutkan kautta.
Totta! Enkä mitenkään hauku julkista terveydenhuoltoa. Pääsin sieltä melko helposti tähän nielurisaleikkaukseen, vaikka olin lukenut että siihen ei helposti anneta lähetettä. Jotenkin vaan nolottaa mennä sinne taas tälläsen takia. Lähinnä pelottaa, että mun vaivaa ei oteta tosissaan tai en saa tähän ikinä mitään ratkasua:D Oon kärsiny tästä ongelmasta varmaan sen 10vuotta. En vaan voi ymmärtää mikä voi olla syynä.
Oisko hammasmätä? Tai ruoantähteitä, joillakin jää hampaiden väliin.
Mitäs jos kävisit ihan ensin hammaslääkärillä
Mä kävin hammaslääkärissa noin 3kk sen jälkeen kun olin tullu tosta leikkauksesta. Kuulemma ei ollut hammaskiveä eikä mitään muutakaan. Joten hampaissa se vika ei ole.
En ole lääkäri ja olisi aika tylsää mennä lääkärin vastaanotolle, jos mukana täytyisi olla jo tieto siitä, mikä tarkalleen ottaen vaivaa. - Ihan samoja lääkäreitä ne voivat olla siellä julkisellakin puolella, joten jos saat akuuttiajan tai pääset sinne ilman "liian pitkää" jonotusta, niin ainakin minä saattaisin mennä.