Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten lopettaa tapailusuhde?

Vierailija
03.01.2018 |

Aloin miettiä voiko sen lopettaa jotenkin hienovaraisesti?

Itse olen aina tähän saakka vaan lopettanut yhteydenpidon enkä sen kummempia jaaritellut. Kuulemma tuo ei ole kiva tapa niin mikä on asiallinen tapa lopettaa tapailu?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Oot ihan kiva mut tää ei vaan toimi kipinä puuttuu jne."

Eih mieluummin vaikka tekstari tai jopa ghostaus kuin jotain noin kliseistä

Vierailija
22/26 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sacce kirjoitti:

Hyvä vaan kadota jäljettömiin. Eipähän tarvitse selitellä.

Jäljettömiin katoaminen useamman kerran tapailukerran jälkeen tuntuisi minusta todella hämmentävältä. - Jos tapailu kumppani on yhtään fiksu, niin hänen luulisi ymmärtävän tai arvostana enemmän suoraa puhetta, kuin sitä, ett toinen katoaa kuin tuhka tuuleen sanomatta tai vastaamatta enää kertaakaan. Ei se tietysti varmasti mukavalta tunnu, jos on jo itselle muodostunut tunteita toista kohtaan "vähän" enemmän, mikä on luultavass, jos tapailua on jatkunut jo useampi kerta, eikä pysty hahmottamaan itse mikä kiikastaa. Kysymys johon vistämättä joutunee vastaamaan on, että haluaako enää olla oikeasti missään tekemisissä vai toivooko, että kaikesta huolimatta voisi olla vielä joskus olla yhteydessä, ystävänä tai kaverina.

Tapailusuhde on tapailusuhde, ei parisuhde. Tapailusuhdetta päättäessä on ihan sama mitä toinen arvostaa.

Milloin "tapailusuhde" muuttuu seurusteluksi, tai muuksi ns. vakavammaksi? - Kyllä minua ainakin loukkaisi, tai ainakin satuttaisi, jos toinen ilman mitään sanomatta tai kertomatta, vaikka sitten tekstiviestillä katoaisi kui pierusaharaan, erityisesti, jos en itse pystyisi näkemään tai hahmottamaan, mitään syytä miksi.

Ei jättäminen tai jätetyksi tuleminen tietystitkään ole aina helppoa, mutta itse arvostan enemmän suoraa puhetta kaikesta huolimatta. Ja sen tai ne kerrat kun olen itse olen ollut jättäjän roolissa olen suoraan kertonut asiasta, niin ei se ole helppoa ollut, mutta en vielä kertaaakaan ole katunut, että niin olen uskaltanut tehdä.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sacce kirjoitti:

Hyvä vaan kadota jäljettömiin. Eipähän tarvitse selitellä.

Jäljettömiin katoaminen useamman kerran tapailukerran jälkeen tuntuisi minusta todella hämmentävältä. - Jos tapailu kumppani on yhtään fiksu, niin hänen luulisi ymmärtävän tai arvostana enemmän suoraa puhetta, kuin sitä, ett toinen katoaa kuin tuhka tuuleen sanomatta tai vastaamatta enää kertaakaan. Ei se tietysti varmasti mukavalta tunnu, jos on jo itselle muodostunut tunteita toista kohtaan "vähän" enemmän, mikä on luultavass, jos tapailua on jatkunut jo useampi kerta, eikä pysty hahmottamaan itse mikä kiikastaa. Kysymys johon vistämättä joutunee vastaamaan on, että haluaako enää olla oikeasti missään tekemisissä vai toivooko, että kaikesta huolimatta voisi olla vielä joskus olla yhteydessä, ystävänä tai kaverina.

Tapailusuhde on tapailusuhde, ei parisuhde. Tapailusuhdetta päättäessä on ihan sama mitä toinen arvostaa.

Milloin "tapailusuhde" muuttuu seurusteluksi, tai muuksi ns. vakavammaksi? - Kyllä minua ainakin loukkaisi, tai ainakin satuttaisi, jos toinen ilman mitään sanomatta tai kertomatta, vaikka sitten tekstiviestillä katoaisi kui pierusaharaan, erityisesti, jos en itse pystyisi näkemään tai hahmottamaan, mitään syytä miksi.

Ei jättäminen tai jätetyksi tuleminen tietystitkään ole aina helppoa, mutta itse arvostan enemmän suoraa puhetta kaikesta huolimatta. Ja sen tai ne kerrat kun olen itse olen ollut jättäjän roolissa olen suoraan kertonut asiasta, niin ei se ole helppoa ollut, mutta en vielä kertaaakaan ole katunut, että niin olen uskaltanut tehdä.  

Kysytkö ihan tosissasi? :D Milloinko suhde muuttuu...hmm olisikohan se silloin kun yhdessä määritellään suhde uudestaan?

Vierailija
24/26 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai aikuisen ihmisen tällaista tarvitse kysyä?

Vierailija
25/26 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette ole rakastuneita, eikä tunteita ole mukana, tekstari tai soitto riittää. Mikäs tässä on niin vaikeeta? Ja ylipäätään-miksi tapailla ihmistä, josta et välitä/johon et ole rakastunut?

Vierailija
26/26 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ette ole rakastuneita, eikä tunteita ole mukana, tekstari tai soitto riittää. Mikäs tässä on niin vaikeeta? Ja ylipäätään-miksi tapailla ihmistä, josta et välitä/johon et ole rakastunut?

Mikäs siinä on niin vaikea ymmärtää, että ihmisiä voi tapailla ihan ajankuluksikin?